Eplefe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Flere som skal på Crystal Castles i morgen? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvorfor var pappaen din i senga i med et ølglass? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvorfor var pappaen din i senga i med et ølglass? Fordi jeg har alltid et ølglass stående på kommoden min, og han bestemte at jeg trengte å støvsuge. Hans definisjon på å rydde kommoden er å ta hånda, dra over og dytte alt ned i senga. Glemte den beste delen: Han gikk ut av rommet, og presterte å si "Synd for deg". Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvorfor var pappaen din i senga i med et ølglass? Det samme lurer jeg på. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Med "ølglass", mener du "halvlitersglass", Sk!ppy? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Med "ølglass", mener du "halvlitersglass", Sk!ppy? Nei. Med Ølglass mener jeg Ølglass vi har fått fra bekjente i Ringnes. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Med "ølglass", mener du "halvlitersglass", Sk!ppy? Han konstaterte at det var et halv liter glass i posten sin... Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvordan i helvete klarer dere å henge dere opp i et jævla glass, når han nettopp har ødelagt ting for over 40000?? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Fordi det ikke er våre ting? Poenget er at jeg ville ikke kalt det for et "ølglass" med mindre det var øl i det. 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Med "ølglass", mener du "halvlitersglass", Sk!ppy? Nei. Med Ølglass mener jeg Ølglass vi har fått fra bekjente i Ringnes. Et halvlitersglass er ikke et ølglass før det er øl i det, syns jeg. Selv om det står Ringnes på det. Kanskje. Jeg fikk det for meg at du hadde øl i det, noe du tydeligvis ikke hadde. Og vann er da ikke sååå ille. Så lenge ting ikke stod på, og du ikke var dust nok til å prøve skru det på før det har tørka skikkelig. Hadde vært verre med øl. Kanskje du skal begynne rydde rommet ditt selv om du ikke liker måten pappaen din gjør det på. Endret 20. november 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Et ølglass er ikke et ølglass før det er øl i det. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvis du vil dele frustrasjonen din med noen anbefaler jeg deg og ta det opp med faren din. Vi kan ikke hjelpe deg med å få tilbake tingene dine eller trøste deg og si at alt kommer til å bli bra. Fiks dette selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ølglass er ølglass. http://no.wikipedia.org/wiki/%C3%98lglass Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Han er slem han, å søl noe på hans dyre ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Gjør det samme mot han da.. Søl ett eller annet på hans ting og si "synd for deg" Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Kanskje du skal begynne rydde rommet ditt selv om du ikke liker måten pappaen din gjør det på. Ok, Rommet mitt er ordnet slik: En stor dobbeltseng, et skap, tv+tvbord. Alt som er igjen er en 1x1m plass til å "rote" på. Om natten legger jeg alltid putene der, og det er ikke alltid jeg gidder å ta de opp igjen, og dette ble han sur for. Hvis du vil dele frustrasjonen din med noen anbefaler jeg deg og ta det opp med faren din. Vi kan ikke hjelpe deg med å få tilbake tingene dine eller trøste deg og si at alt kommer til å bli bra. Fiks dette selv. Jeg har tatt det opp. Det ender alltid med at han blir enda mer sur og går når jeg faktisk klarer å beholde roen. Jeg har etterhvert begynt å finne det småmorsomt å terge han, for han er så jævla rasshøl, og jeg kan faktisk ikke huske sist gang han har vært snill mot meg noen. (La oss håpe at jeg har dårlig hukommelse) Gjør det samme mot han da.. Søl ett eller annet på hans ting og si "synd for deg" Nei, jeg skal derimot "låne" litt av barskapet hans. Endret 20. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har tatt det opp. Det ender alltid med at han blir enda mer sur og går når jeg faktisk klarer å beholde roen. Jeg har etterhvert begynt å finne det småmorsomt å terge han, for han er så jævla rasshøl, og jeg kan faktisk ikke huske sist gang han har vært snill mot meg noen. (La oss håpe at jeg har dårlig hukommelse) Spar opp BSU, ta opp et lån, flytt ut. Done deal. Og selv om han er irriterende og hater deg, hvordan gjør du det bedre ved å terge han? Og hvis han ikke kan konfronteres, er det ikke mye bedre bare å ignorere han? Hvis du fortsetter og ta 'hevn' eller plage han for hver minste ting han gjør, hvordan skal du få fred? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Nei, jeg skal derimot "låne" litt av barskapet hans. Nachspiel! Endret 20. november 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har tatt det opp. Det ender alltid med at han blir enda mer sur og går når jeg faktisk klarer å beholde roen. Jeg har etterhvert begynt å finne det småmorsomt å terge han, for han er så jævla rasshøl, og jeg kan faktisk ikke huske sist gang han har vært snill mot meg noen. (La oss håpe at jeg har dårlig hukommelse) Spar opp BSU, ta opp et lån, flytt ut. Done deal. Og selv om han er irriterende og hater deg, hvordan gjør du det bedre ved å terge han? Og hvis han ikke kan konfronteres, er det ikke mye bedre bare å ignorere han? Hvis du fortsetter og ta 'hevn' eller plage han for hver minste ting han gjør, hvordan skal du få fred? Jeg kan ikke flytte før august uansett, og får ikke oppretta BSU før jeg er 18. Hadde vært så mye lettere om jeg bare var en ungdom med hormoner, og ikke en ungdom med hormoner og en far som har problemer. Nei, jeg skal derimot "låne" litt av barskapet hans. Nachspiel! Nei. Vorspiel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg