Shikaru Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 jeg runda også 100 akkurat på et punkt trur jeg. så ned til 72 ellerno, og nå opp til 90. trent litt da kan man si nå erre butikktuuur Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 hø hø hø. Jeg sitter her i lusekofta og nyter en god kopp kaffe Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Pff, jeg har runda 70! ( Og det er muskler, ittj mage, og jeg er bare 15) Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sikker bare ren muskelkraft du har. Nei, hvem vil vel ha det. Det er ølmage. Må bare blir 18 før jeg kan begynne å jobbe på min Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ja du får ha lykke til med det. Åh det er deilig med en diger vedovn, fyrer som bare det og nå er den nesten for varmt. Snille husvertene som kommer og kapper opp ved til oss, pluss at vi får det gratis. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Sikker bare ren muskelkraft du har. Selfølgelig Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Sitter å skriver på en oppgave i multimedieteknologi og har et kjapt spørsmål. Hvordan ville dere oversatt "video artifact" til norsk? EDIT: Beste jeg har kommet frem med til nå er "kompresjonsfeil i video". De kommer jo av at man har komprimert en videofil ved å kaste ut litt for mye informasjon slik at når man dekomprimerer igjen må man gjette seg frem til resultatet og det oppstår dermed feil. Endret 20. november 2010 av Tha_Zaynt 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Skal da aldri spørre en dame om hennes vekt, eller alder. Men så er jo ikke du noen dame heller, men en liten, vimsette jente. Må begynneå drikke Carlsberg lite heretter... Dårlig holdning kompis... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hvorfor har jeg ikke noe lyd? (den tingen hopper opp og ned, men ikke akkurat når jeg tok screenshot.) Det går en aux kabel fra skjermen og inn i maskinen. (Komponent som er koblet i skjermen) Hadde lyd i går, men ikke nå. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Her ikke peiling. Hei hei, jeg er tilbake for mer, så hva driver folk med nå da? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Skal snart til byen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Utrolig stille på jobb i dag. Fiksa lyden til en kar som ikke hadde lyd i et eller annet program fordi det var stilt til null i Windows. :---D Også har jeg en PC med feilbeskrivelsen "Svart skjerm under første oppstart, mye diskaktivitet" hvor det egentlig høres mer ut som det er ei vifte som fusker(men den er selvfølgelig slutta nå, så jeg finner ikke ut hvilken det er), og det er ikke noe problemer i oppstarten overhodet. Woho. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Skal snart til byen. Bor du i oslo? :o Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg har Wheelman og Christian86 hjemme hos mrbjoern. Vi har candies. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 God morgen. Da klarte man endelig dra seg ut av senga. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg og, vinduet mitt sto åpent så det var kalt. *Brr* Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg og, vinduet mitt sto åpent så det var kalt. *Brr* Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Huff, litt sånn skiftende humør i dag. Ikke lurt å tenke på ungan når man allerede er deppa... Måtte svette litt igjennom øyan her. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 FOR HELVETE! Jeg tror faen meg pappa VIL ha meg ut av huset! Jævla fitta sølte et ølglass (halv liter) i senga mi!! I senga mi lå det følgene gjenstander: Mac, til 10 lapper, Harddisk med ALT av lekser og viktige filer til kunder og slikt (HAN VET JÆVLI GODT OM DET) verdt over 30000 med filene, + mobilen min og småelektriske ting! JÆVLA FITTE. Jeg har ikke fått skjekka harddisken, macen virker grei. Jeg flytter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg