Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Ja du får ha lykke til med det. :p

Åh det er deilig med en diger vedovn, fyrer som bare det og nå er den nesten for varmt. Snille husvertene som kommer og kapper opp ved til oss, pluss at vi får det gratis.

Lenke til kommentar

Sitter å skriver på en oppgave i multimedieteknologi og har et kjapt spørsmål. Hvordan ville dere oversatt "video artifact" til norsk?

EDIT: Beste jeg har kommet frem med til nå er "kompresjonsfeil i video". De kommer jo av at man har komprimert en videofil ved å kaste ut litt for mye informasjon slik at når man dekomprimerer igjen må man gjette seg frem til resultatet og det oppstår dermed feil.

Endret av Tha_Zaynt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utrolig stille på jobb i dag. Fiksa lyden til en kar som ikke hadde lyd i et eller annet program fordi det var stilt til null i Windows. :---D

Også har jeg en PC med feilbeskrivelsen "Svart skjerm under første oppstart, mye diskaktivitet" hvor det egentlig høres mer ut som det er ei vifte som fusker(men den er selvfølgelig slutta nå, så jeg finner ikke ut hvilken det er), og det er ikke noe problemer i oppstarten overhodet.

Woho.

Lenke til kommentar

FOR HELVETE!

Jeg tror faen meg pappa VIL ha meg ut av huset! Jævla fitta sølte et ølglass (halv liter) i senga mi!! I senga mi lå det følgene gjenstander: Mac, til 10 lapper, Harddisk med ALT av lekser og viktige filer til kunder og slikt (HAN VET JÆVLI GODT OM DET) verdt over 30000 med filene, + mobilen min og småelektriske ting! JÆVLA FITTE.

Jeg har ikke fått skjekka harddisken, macen virker grei. Jeg flytter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...