Ajaco Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Jeg ler ikke, men legger fremdeles ikke skjul på at jeg har hatt malingsex før. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Også kjent som 'å leke brannmann' tror jeg. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Så tørst man skulle være, enda man drakk en flaske whisky før leggetid Tror jeg tar meg en pils før fyllesyka kaller på meg Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 God morgen, forumet! Jeg er trøtt, men må opp nå likevel.... Hater prosjektene mine.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Må ha vørri skikkelig på bærtur i går. Har vært å kjøpt pikkilines enda jeg ikke har stekeovn 3 nye spill har jeg visst å kjøpt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) God morgen faktisk er jeg ikke alene! haz yu cake? Endret 20. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) Må ha vørri skikkelig på bærtur i går. Har vært å kjøpt pikkilines enda jeg ikke har stekeovn 3 nye spill har jeg visst å kjøpt Piller gjør deg vanlighvis loka i hodet faktisk er jeg ikke alene! haz yu cake? Nei du er nok ikke alene. Har spillt match med clanen hele natta. And no i haz not cake so u can not haz cake. Endret 20. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har ikke spist piller, Whisky og øl bare. Skulle vært advarsel på whisky flaska om at ved overdreven bruk kan det gi ubehag og svimmelhet Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nei du er nok ikke alene. Har spillt match med clanen hele natta. :!: hvem er "clanen"? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 (endret) kkk! :o Endret 20. november 2010 av Balli Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har ikke spist piller, Whisky og øl bare. Skulle vært advarsel på whisky flaska om at ved overdreven bruk kan det gi ubehag og svimmelhet Hva er vitsen med å drikke til du ikke vet hva du gjør lengere ? Nei du er nok ikke alene. Har spillt match med clanen hele natta. hvem er "clanen"? Hva mener du jeg skal svare på det ? Skal jeg oppgi alle navnene til alle i clanen men full adresse og telefonnummer ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 +1 på spørsmålet om hvorfor drikke seg så fjern. Jeg KLARER ikke det en gang, jeg. Eneste gangen jeg har blitt så ute blandet jeg angstdempende med flere liter rødvin. Sykt dårlig plan. Heldigvis holdt eksen min meg inne hele kvelden (tror jeg...) ellers hadde vi sikkert vært sykt blakke begge to. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ja. + bilde, personnummer og kortinformasjon. om det er jenter krever jeg også puppebilde. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Til begge to. Bruk pluss knappen takk, og -5 til den Diskutant. U can not haz! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 ja. + bilde, personnummer og kortinformasjon. Ikke glem mors (eller fars) pikenavn! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 +1 på spørsmålet om hvorfor drikke seg så fjern. Jeg KLARER ikke det en gang, jeg. Eneste gangen jeg har blitt så ute blandet jeg angstdempende med flere liter rødvin. Sykt dårlig plan. Heldigvis holdt eksen min meg inne hele kvelden (tror jeg...) ellers hadde vi sikkert vært sykt blakke begge to. 12 pils og en flaske Jack gjør noe med hukommelsen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det forklarer ikke hvorfor du gjorde det, da. Jeg skjønner ikke hvorfor du skulle ha LYST, selv når du er i stand til det. Jack er forøvrig ikke whiskey. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 WHISKY!!! Hvorfor jeg gjør alt jeg gjør har jeg ikke noe svar på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg