Stoddart Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er vell derfor jeg er her for deg. Skal vi slutte og få så lang quote, jeg klarer ikke og fjerne noen Haha, tror ikke du vil vite mitt egentlige svar på det der kid Er lett å fjerne da,- se her, fjernet Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ny PC er bestilt Macbooken til brodern kan bare henge seg! 2 Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er vell derfor jeg er her for deg. Skal vi slutte og få så lang quote, jeg klarer ikke og fjerne noen Haha, tror ikke du vil vite mitt egentlige svar på det der kid Er lett å fjerne da,- se her, fjernet Skal vi slutte med det? Ta en titt her da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1276451 Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er vell derfor jeg er her for deg. Skal vi slutte og få så lang quote, jeg klarer ikke og fjerne noen Haha, tror ikke du vil vite mitt egentlige svar på det der kid Er lett å fjerne da,- se her, fjernet Skal vi slutte med det? Ta en titt her da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1276451 Tror du når din grense før meg Woah, me likes! Har et par-tre biler jeg driver med jeg også, men ingenting sporty,- mer litt dyrt. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er vell derfor jeg er her for deg. Skal vi slutte og få så lang quote, jeg klarer ikke og fjerne noen Haha, tror ikke du vil vite mitt egentlige svar på det der kid Er lett å fjerne da,- se her, fjernet Skal vi slutte med det? Ta en titt her da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1276451 Tror du når din grense før meg Woah, me likes! Har et par-tre biler jeg driver med jeg også, men ingenting sporty,- mer litt dyrt. Ikke tro den gule der er billig for og si det sånn. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Neinei ;P men den er det vel ikke du som driver med? (Tar vel 2 min før vi får beskjed om at forumet ikke er en chattekanal... ) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Neinei ;P men den er det vel ikke du som driver med? (Tar vel 2 min før vi får beskjed om at forumet ikke er en chattekanal... ) Den svarte er min. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Faen! Jeg ville ha vin, men alt jeg fant var en flaske Laphroaig. Nnnnnyyeeeh, føler med deg Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ny PC er bestilt Macbooken til brodern kan bare henge seg! Gratulerer ! Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Neinei ;P men den er det vel ikke du som driver med? (Tar vel 2 min før vi får beskjed om at forumet ikke er en chattekanal... ) Den svarte er min. ^^, wankelmotor i den? eller vanlig "kjedelig" motor? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Faen! Jeg ville ha vin, men alt jeg fant var en flaske Laphroaig. Skal ikke fortelle deg om alt det morsomme som er i kjøleskapet/fryseren hos meg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Skyt meg, nå kommer ikke jeg til å leve på noe annet de neste dagene Mozart : Requiem Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ny PC er bestilt Macbooken til brodern kan bare henge seg! Gratulerer ! Takk Fet den RX7'n. Montere turbo i den eller? Er vel wankel óg i den? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ny PC er bestilt Macbooken til brodern kan bare henge seg! Gratulerer ! Takk Fet den RX7'n. Montere turbo i den eller? Er vel wankel óg i den? Ja det er wankel, det er en 13b som er streetporta. Det skal ikke bli noe mer en 150-170 hester i den fra starten, siden det er en bil på knappe 1000 Kg og jeg er bare 15 neste sommer da jeg skal starte og kjøre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Faen! Jeg ville ha vin, men alt jeg fant var en flaske Laphroaig. Nnnnnyyeeeh, føler med deg Ja, livet suger. Faen! Jeg ville ha vin, men alt jeg fant var en flaske Laphroaig. Skal ikke fortelle deg om alt det morsomme som er i kjøleskapet/fryseren hos meg Jeg har mye morsomt i kjøleskapet jeg også, øl vel og merke, samt noe tørr cider og alt for mye søt og ekkel rusbrus som står igjen etter søstrene mine. Dog, jeg har mye gøy brennevin også, klager ikke, men jeg ville nå ha vin. Har 3 flasker vin fra 80-tallet og 1 flaske cava, men orker ikke å ta cavaen når jeg er alene. Da passet det bedre med whiskyen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Prøv å les dette høyt uten talefeil, og uten lange pauser Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ny PC er bestilt Macbooken til brodern kan bare henge seg! Gratulerer ! Takk Fet den RX7'n. Montere turbo i den eller? Er vel wankel óg i den? Ja det er wankel, det er en 13b som er streetporta. Det skal ikke bli noe mer en 150-170 hester i den fra starten, siden det er en bil på knappe 1000 Kg og jeg er bare 15 neste sommer da jeg skal starte og kjøre. Bilcross du skal starte med? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ny PC er bestilt Macbooken til brodern kan bare henge seg! Gratulerer ! Takk Fet den RX7'n. Montere turbo i den eller? Er vel wankel óg i den? Ja det er wankel, det er en 13b som er streetporta. Det skal ikke bli noe mer en 150-170 hester i den fra starten, siden det er en bil på knappe 1000 Kg og jeg er bare 15 neste sommer da jeg skal starte og kjøre. Bilcross du skal starte med? Baneracing! Skal kjøpe en Volvo Original så jeg kan få kjøpt rally i Sverige. Hvordan biler har du? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Baneracing!!! Gledelig overraskelse!! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 For helvete, ingen som klarer å svare uten å slenge ved hele forrige side? Det er lov å kutte vekk LITT quote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg