After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Stikker og gjør noe annet. Kansje se slutten av Saturday night fever som jeg ikke fikk sett før i dag. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg er drit trøtt, men vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du kan komme å rydde her smurf Skulle gjerne gjort det, men kommer ikke oppover igjen før på mandag, da forhåpentligvis med en oppgave om forskningsmetode og statistikk. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 No har eg bestemt meg for å skrive på nynorsk frem til nynorskeksamen. Dette kan bli intressant. Om du ser noko feil, venlegst (wut, er det et ord på nynorsk?) rett på dei! (Jeg forbeholder meg retten til å skrive på bokmål i parenteser!) Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har lyst på et lite kjæledyr av et slag. Rotter og mus er usælt Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har lyst på et lite kjæledyr av et slag. Rotter og mus er usælt Du kan få meg, jeg er liten og søt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg hadde en ball-pyton en gang, det var rimelig kjedelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har spist pyton en gang. Det var rimelig kjedelig. Taste like chikin' know what imma sayin'? Eller, var mer som svin blanda med kylling da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har spist krokodille-øye-filet. Det var som veldig, veldig, veldig, veldig seig kylling. Var umulig å skjære i kjøttet, selv med biffbestikk. Måtte rive det fra hverandre og tygge veldig lenge. Ellers ok. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har spist pyton en gang. Det var rimelig kjedelig. Taste like chikin' know what imma sayin'? Eller, var mer som svin blanda med kylling da. Smake litt av meG? Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har lyst på et lite kjæledyr av et slag. Rotter og mus er usælt 2nd that! Noe lite, søtt, som elsker å kose :new_woot: Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har lyst på et lite kjæledyr av et slag. Rotter og mus er usælt 2nd that! Noe lite, søtt, som elsker å kose :new_woot: Forsatt meg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg kan da annbefale en katt, men vurder om du har mulighet til å gi den et godt liv i 18 år, før annskaffelse. Kommer ikke over at det ligger en stor død rotte i kjelleren. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har lyst på et lite kjæledyr av et slag. Rotter og mus er usælt 2nd that! Noe lite, søtt, som elsker å kose :new_woot: Forsatt meg. Ja, og som vil kose med meg da Problemet er at jeg har ikke lov å ha dyr her jeg bor, så ingen katt eller lignende på meg -.- Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har lyst på et lite kjæledyr av et slag. Rotter og mus er usælt 2nd that! Noe lite, søtt, som elsker å kose :new_woot: Forsatt meg. Ja, og som vil kose med meg da Problemet er at jeg har ikke lov å ha dyr her jeg bor, så ingen katt eller lignende på meg -.- Men jeg tror jeg går under rasen menneske. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ja, og som vil kose med meg da Problemet er at jeg har ikke lov å ha dyr her jeg bor, så ingen katt eller lignende på meg -.- Men jeg tror jeg går under rasen menneske. Det hadde vært unikt om du ikke hadde gjort det gitt! Kjeder du deg i kveld eller? Veldig aktiv i kafeen Endret 19. november 2010 av Stoddart Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, og som vil kose med meg da Problemet er at jeg har ikke lov å ha dyr her jeg bor, så ingen katt eller lignende på meg -.- Men jeg tror jeg går under rasen menneske. Det hadde vært unikt om du ikke hadde gjort det gitt! Kjeder du deg i kveld eller? Veldig aktiv i kafeen Jeg bare liker og være sosial over nettet og jeg klarer og henge med. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, og som vil kose med meg da Problemet er at jeg har ikke lov å ha dyr her jeg bor, så ingen katt eller lignende på meg -.- Men jeg tror jeg går under rasen menneske. Det hadde vært unikt om du ikke hadde gjort det gitt! Kjeder du deg i kveld eller? Veldig aktiv i kafeen Jeg bare liker og være sosial over nettet og jeg klarer og henge med. Hehe ^^, vel, jeg havner her istedet for å jobbe med skoleoppgaver som vanlig =) Men, skulle heller hatt noe(noen?) å kose med istedet -.- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Faen! Jeg ville ha vin, men alt jeg fant var en flaske Laphroaig. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ja, og som vil kose med meg da Problemet er at jeg har ikke lov å ha dyr her jeg bor, så ingen katt eller lignende på meg -.- Men jeg tror jeg går under rasen menneske. Det hadde vært unikt om du ikke hadde gjort det gitt! Kjeder du deg i kveld eller? Veldig aktiv i kafeen Jeg bare liker og være sosial over nettet og jeg klarer og henge med. Hehe ^^, vel, jeg havner her istedet for å jobbe med skoleoppgaver som vanlig =) Men, skulle heller hatt noe(noen?) å kose med istedet -.- Det er vell derfor jeg er her for deg. Skal vi slutte og få så lang quote, jeg klarer ikke og fjerne noen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg