Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg snart nok vinterklær til å takle den kommende vinterkulda.

Er for øyeblikket -16 her, og jeg har vært ute og testet sko, luer, hansker, skjerf, duffel og stillongs.

Skoene er litt stive, så det er mulig jeg graver dypere ned i boden i jakt på Ecco-skoene jeg ikke har sett på noen vintre, og ullsokkene mine finner jeg ingen steder, det samme gjelder vinterbuksene mine, alt jeg finner her er medium og large, og de vet jeg at a) ikke er mine og b) ikke jeg går inn i.

Jeg kjøpte en i XXL i fjor, om jeg bare finner den, så må jeg finne ut om den fortsatt passer, eller om jeg har slanket meg ut av den.

Sånn ellers lurer jeg fortsatt på hva jeg skal ta meg til i kveld.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

helg og har ikke noe godis. :no:

Jeg har melkesjokolade, Appelsinsjokolade og cola! :new_woot:

Åh, en slik du banker i bordet så blir det sjokoladebåter? Så sånn i dag og fikk ganske så lyst på.

Og nå gikk strømmen! Må jeg virkelig ned i den skumle blair witch kjelleren for å rote med sikringene :cry:

Lenke til kommentar

Og nå gikk strømmen! Må jeg virkelig ned i den skumle blair witch kjelleren for å rote med sikringene :cry:

Uffda, og jeg som skulle vært barnevakt for deg. Håper det går bra selvom du må ordne med slike skumle ting selv...

Jeg brukte mine siste kroner på mat idag, så sitter her å drikker vann! :new_woot:

Jeg drikker øl! :cool:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fikk hjelp til å skifte.

Men herregud. Vi har satt opp musfeller i kjelleren, pluss en svær rottefelle. DEt har gått på en SVÆR ROTTE! fy fader! er helt dårlig. Den får være så får husverten komme å hente den, fant vi ut. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...