Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tragisk, Nurk. Var slik selv når jeg var "ung og dum". Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Haha, hadde faktisk på klokka til 19:00.. men har sånne stygge tendenser til å skru den av Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg klarer alltid og dette ut her, jeg bestemmer meg for og slenge meg på bølgen, men så er det så mye annet som skjer. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 ^ Jeg og. Skjer jo så mye annet. Begynner og bli nervøs for at jeg har fått meg et liv. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sover helt greit i 12-14 timer om jeg kan, jeg. Men det skal jeg ikke nå, ble en tur i skogen istad. Tok med primusen, så på hundekjørere som trente og koste meg. Nå skriver jeg jobbsøknad, snakker med folk på msn og drikker god kaffe. Tjohooo. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da har jeg snart nok vinterklær til å takle den kommende vinterkulda. Er for øyeblikket -16 her, og jeg har vært ute og testet sko, luer, hansker, skjerf, duffel og stillongs. Skoene er litt stive, så det er mulig jeg graver dypere ned i boden i jakt på Ecco-skoene jeg ikke har sett på noen vintre, og ullsokkene mine finner jeg ingen steder, det samme gjelder vinterbuksene mine, alt jeg finner her er medium og large, og de vet jeg at a) ikke er mine og b) ikke jeg går inn i. Jeg kjøpte en i XXL i fjor, om jeg bare finner den, så må jeg finne ut om den fortsatt passer, eller om jeg har slanket meg ut av den. Sånn ellers lurer jeg fortsatt på hva jeg skal ta meg til i kveld. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du kan komme å rydde her smurf Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 helg og har ikke noe godis. Jeg har melkesjokolade, Appelsinsjokolade og cola! Åh, en slik du banker i bordet så blir det sjokoladebåter? Så sånn i dag og fikk ganske så lyst på. Og nå gikk strømmen! Må jeg virkelig ned i den skumle blair witch kjelleren for å rote med sikringene Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Jeg har julebrus. I win! Endret 19. november 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har deltatt i masse tråder, hører på god musikk og skal etter hvert lage noe mat. Hva med dere? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 I DEFINITELY WIN! Jeg skal på skolen i morra! Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg brukte mine siste kroner på mat idag, så sitter her å drikker vann! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vil du ha penger av meg? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Og nå gikk strømmen! Må jeg virkelig ned i den skumle blair witch kjelleren for å rote med sikringene Uffda, og jeg som skulle vært barnevakt for deg. Håper det går bra selvom du må ordne med slike skumle ting selv... Jeg brukte mine siste kroner på mat idag, så sitter her å drikker vann! Jeg drikker øl! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fikk hjelp til å skifte. Men herregud. Vi har satt opp musfeller i kjelleren, pluss en svær rottefelle. DEt har gått på en SVÆR ROTTE! fy fader! er helt dårlig. Den får være så får husverten komme å hente den, fant vi ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Rotter er kule de. Men mitt neste kjeledyr blir edderkopp. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hadde rotte en gang i tiden, var kos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg