Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg driter egentlig i det der. Jeg spiser kjøtt om jeg vil ha kjøtt *egoistisk*. Men nå er ikke jeg så fryyyktelig glad i kjøtt lenger da. Spør meg ikke hvorfor, for jeg er faktisk ikke sikker.
du drit i alle etiske og moralske sider når du et maten din? :realmad: tykkjer du det er heilt ok å ete ein okse som berre vert splesia med eit par gen der og eit par gen der så vart det ein stor belgisk blå som så vaks så stor han ikkje kunne stå :mad: tykkjer du det er ok? hadde du åtet ein belgisk blå?

Jeg hadde glatt spist en oppbola og genmanipulert belgisk blå. Har jeg NULL problem med så lenge smaken er god. :)
Lenke til kommentar

Lars, når man sniker seg rundt i mørket og ikke vil bli gjenkjent, er de fleste like :p

 

edit: Ja, nok av rånere i alle fall :p

Har ikke sett noe til lottomillionærer enda, selv om jeg har noen verdalinger i klassen.

Går stort sett i Xbox 360, webdesign og Vømmøl, samt film.

Alt jeg hører den eneste av de jeg har kontakt med snakke om. :p

 

Ellers har jeg vel noen venninner der, de er verken eller, så tror det må være noen unntak i prosentene dine :p

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Jeg driter egentlig i det der. Jeg spiser kjøtt om jeg vil ha kjøtt *egoistisk*. Men nå er ikke jeg så fryyyktelig glad i kjøtt lenger da. Spør meg ikke hvorfor, for jeg er faktisk ikke sikker.

du drit i alle etiske og moralske sider når du et maten din? :realmad: tykkjer du det er heilt ok å ete ein okse som berre vert splesia med eit par gen der og eit par gen der så vart det ein stor belgisk blå som så vaks så stor han ikkje kunne stå :mad: tykkjer du det er ok? hadde du åtet ein belgisk blå?

Godt tips: Vis respekt for andre mennesker.

jaja eg har masse respekt for menneskjer og loveless, men eg tykkjer det forkasteleg når folk ikkje har noken etiske eller moralske betenkelegheiter med maten dei et!!! det har ingenting med min respekt ovenfor andre mennesjer

Lenke til kommentar
Jeg hadde glatt spist en oppbola og genmanipulert belgisk blå. Har jeg NULL problem med så lenge smaken er god. :)

Det kan du ikkje meine? :scared::mad:

er du klar over korleis dei oksane har det med seg sjølve? trur du det hadde vore gøy å blitt så feit og stor når du var eit halvt år, at du ikkje eing gong kunne stå! at kroppen din veks mykje større en beina dine og du kan ikkje lenger halde deg sjølve oppe, og det vil du ete??

 

Schnell: Jeg har ikke sett hele diskusjonen men er det sånn at du er imot dyrslakting? Du er jo bonde..

nei nei nei, eg er i mot genspleising og sånn som gjer at det vert laga belgisk blå oksar .det er dyremishandling

Lenke til kommentar
Det kan du ikkje meine? :scared::mad:

er du klar over korleis dei oksane har det med seg sjølve? trur du det hadde vore gøy å blitt så feit og stor når du var eit halvt år, at du ikkje eing gong kunne stå! at kroppen din veks mykje større en beina dine og du kan ikkje lenger halde deg sjølve oppe, og det vil du ete??

De smaker igrunnen utrolig godt :)

Lenke til kommentar
Jeg hadde glatt spist en oppbola og genmanipulert belgisk blå. Har jeg NULL problem med så lenge smaken er god. :)
Det kan du ikkje meine? :scared::mad:

er du klar over korleis dei oksane har det med seg sjølve? trur du det hadde vore gøy å blitt så feit og stor når du var eit halvt år, at du ikkje eing gong kunne stå! at kroppen din veks mykje større en beina dine og du kan ikkje lenger halde deg sjølve oppe, og det vil du ete??

Jo, jeg mener det. Jeg er nemlig egoist og mener at jeg er viktigere og mer verd enn et nyttedyr.
Lenke til kommentar
Det kan du ikkje meine? :scared::mad:

er du klar over korleis dei oksane har det med seg sjølve? trur du det hadde vore gøy å blitt så feit og stor når du var eit halvt år, at du ikkje eing gong kunne stå! at kroppen din veks mykje større en beina dine og du kan ikkje lenger halde deg sjølve oppe, og det vil du ete??

De smaker igrunnen utrolig godt :)

omg...... har du ingen etiske prinsipp?? er du klar over at dei har det grævli vondt før dei døyr!!! berre tenk deg å bli så feit at du ikje ein gong kan stå! blitt kunsteg produsert av menneskjer som ein anna plante som vert produsert1!! du kan ikje meine du tykkje dei smakar godt når du tenkjer på kva du et€`?

Lenke til kommentar
Lars, når man sniker seg rundt i mørket og ikke vil bli gjenkjent, er de fleste like :p

 

edit: Ja, nok av rånere i alle fall :p

Har ikke sett noe til lottomillionærer enda, selv om jeg har noen verdalinger i klassen.

Går stort sett i Xbox 360, webdesign og Vømmøl, samt film.

Alt jeg hører den eneste av de jeg har kontakt med snakke om. :p

 

Ellers har jeg vel noen venninner der, de er verken eller, så tror det må være noen unntak i prosentene dine :p

Hehe.. Alltid noen mørketall vettu. Joa, kjenner noen greie folk derfra sjøl, er vel ikke så ille som vi fra Levanger skal ha det til. ;)

Lenke til kommentar
Jeg hadde glatt spist en oppbola og genmanipulert belgisk blå. Har jeg NULL problem med så lenge smaken er god. :)
Det kan du ikkje meine? :scared::mad:

er du klar over korleis dei oksane har det med seg sjølve? trur du det hadde vore gøy å blitt så feit og stor når du var eit halvt år, at du ikkje eing gong kunne stå! at kroppen din veks mykje større en beina dine og du kan ikkje lenger halde deg sjølve oppe, og det vil du ete??

Jo, jeg mener det. Jeg er nemlig egoist og mener at jeg er viktigere og mer verd enn et nyttedyr.

ja eg er eining i at menneskjer er meit verdt enn "nyttedyr" som du kallar det :mad: men belgisk blå er IKKJe eit nyttedyr det er eit kunnsteg produsert dyr som har det heilt jævligt når det lev1!!!

desutan er ikkje dine og andre mennskjers egoistiske behov meir verdt enn eitt dyreliv!

Lenke til kommentar
Det kan du ikkje meine?

omg...... har du ingen etiske prinsipp?? er du klar over at dei har det grævli vondt før dei døyr!!! berre tenk deg å bli så feit at du ikje ein gong kan stå! blitt kunsteg produsert av menneskjer som ein anna plante som vert produsert1!! du kan ikje meine du tykkje dei smakar godt når du tenkjer på kva du et€`?

 

jeg bryr meg ikke stort om hvordan kuene har det... er ikke noe jeg kan gjøre for at de skal ha det bedre... men men... lurer på om jeg skal til slakteren i morgen :)

 

men natta :)

Lenke til kommentar
ja eg er eining i at menneskjer er meit verdt enn "nyttedyr" som du kallar det :mad: men belgisk blå er IKKJe eit nyttedyr det er eit kunnsteg produsert dyr som har det heilt jævligt når det lev1!!!

desutan er ikkje dine og andre mennskjers egoistiske behov meir verdt enn eitt dyreliv!

I MINE øyne er jeg verd mer enn ganske mange mennesker og I HVERTFALL noe så trivielt som et fe.

 

Og belgisk blå er da det ultimate nyttedyret. Det er jo tross alt som du sier "kunnsteg produsert" for å gi oss mest mulig mat. :)

Lenke til kommentar
Lars, når man sniker seg rundt i mørket og ikke vil bli gjenkjent, er de fleste like :p
Jeg så deg ikke med øynene mine, men mitt indre magiske blikk. :cool:

Ooh, funky.

 

Var ute på grilltur egentlig, var bare tom for tennved og diverse.

Var ute og grilla nylaga blodpudding lagd av blodet fra et nyslakta lam vi stjal og slakta på kirketrappen før vi brøt oss inn og skrev latinsk svada på veggene inne i kirka, et under at vi ikke ble tatt. Var mye pes om det i ettertid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...