Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Astrid Andersen er sikkert jævlig fornøyd for at en random nerd poster bilder av henne på et offentlig forum. Du er sikkert en av de som er på 4chan 24/7 og poster bilder der av jentene i klassen din.

la oss fortelle en liten historie på face :O

lage fake post på 4chan:

Hello, this girl is in my class, I have a HUGE crush.

everyday I jurk off to a pic of her, and I have stolen some underwear from her, so I have a place for my load.

my plan is to, place the underwear back where I took it with a huge load.....

Lenke til kommentar

Åh ... Det er så koselig å lese gamle brev ...

Sitter her med klump i halsen, tårer i øya og stort smil fra øre til øre. :)

Og hadde det ikke vært for den overdrevent sjalu typen hennes, hadde vi fortsatt hatt kontakt.

Jeg har så lyst til å snakke med henne igjen!

Og nå er hun blitt mamma også, tror jamen meg jeg skal skrive et brev igjen, og håpe at hun får det og evt. svarer, og at typen ikke snapper det opp og nekter henne å lese det. Sjalu kjærester er det verste jeg vet! ><

Lenke til kommentar

Hun sier han er sjalu, men, men ... Kan jo være paranoid også, for alt jeg vet.

Men han er ikke den første som er sånn, for å si det slik.

Hadde en annen venninne også, som avbrøt all kontakt med meg da hun fikk seg type, vi var ganske nære, noe han ikke likte, og han fortalte meg at jeg bare måtte slutte å sende henne brev og på andre måter kontakte henne, ellers ...

Lenke til kommentar

Gypsy: Mange av de er usikre, mens noen har sykdommer som gjør det.

De som er så kontrollerende at det eskalerer hele tiden skal jenter passe seg for.

Det med kontroll gjelder også jenter\damer, men der er det på en litt annen måte...i noen få episoder så er vold inni bildet( få iforhold til menn, men er store mørketall når det gjelder vold ovenfor menn ) )

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Gypsy: Mange av de er usikre, mens noen har sykdommer som gjør det.

De som er så kontrollerende at det eskalerer hele tiden skal jenter passe seg for.

Det med kontroll gjelder også jenter\damer, men der er det på en litt annen måte...i noen få episoder så er vold inni bildet( få iforhold til menn, men er store mørketall når det gjelder vold ovenfor menn ) )

Det er sant, men det er likevel vanskelig å huske slikt og bare gå og irritere seg og forbanne de det gjelder.

Oh well, jeg har skrevet brev, og sitter og lurer på om jeg skal sende med et dikt eller et lite eventyr til den lille.

Vi pleide å sende dikt og eventyr til hverandre hele tiden før, og jeg fikk smilekurs og greier. Var veldig koselig. :)

Lenke til kommentar

Oh well, jeg har skrevet brev, og sitter og lurer på om jeg skal sende med et dikt eller et lite eventyr til den lille.

Do it! Hva er det verste som kan skje? At typen hennes åpner brevet, leser det og kaster/brenner/sprenger det?

Jepp, men nå er det skrevet og lagt i postkassen, så satser jeg på at hun har det i neste uke en gang. :)

For å ta noe helt annet ... Dette huset er alt for kaldt. Satt på alle ovnene, ligger tulla inn i et teppe og bare loker.

Lurer på om jeg skal tenne opp i ovnen. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...