Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amanita, har et prosjekt gående igjen, mangler bare å få til starten og slutten.

Dette er som å skrive en historie.

Midten går greit, det er starten og avslutningen som er det verste. :p

Dessverre er det på maskinen på Steinkjer, glemte å installere FL på netbooken før jeg dro. Ble litt kaos mtp. at jeg våkna tre kvarter før toget gikk og ikke hadde pakket.

Eller, jeg våkna for fjerde gang da, og kom meg endelig opp.

Oh well, jeg tripper på minner.

Lette etter installasjons-CD-en til ProTools, samt mikrofonen til søstersen (som jeg trodde lå på rommet mitt), men i stedet fant jeg en drøss med brev fra min gamle brevvenninne / antatte sjelefrende, tre munnharper jeg har lett etter i årevis, et brev fra PETA fylt med klistremerker, et ukjent antall piratkopierte spill på CD og floppy, noen hundre bilder, frimerkesamlingen min og gamle spillmanualer og plakater fra tidlig nittitall. :wee:

Nå om jeg graver meg dypere ned, håper jeg å finne igjen kunsten min et sted. Samt stillongsen. :p

Lenke til kommentar

Eplefe er ganske hot...syns jeg da :love:

Når kommer du til Oslo på Søndag, Eple?

kanskje prøvd og fått til å møtes hvis dere har tid? ( spørs formen min da, men første helgen på kuren var grei så satser på greie dager i morra og søndag...før sprøyta i magen på mandagen igjen :hrm: )

Edit: Hvem i huleste syns Eple er stygg..sier bare dette: Gå å kjøp dere noe som kalles smak.

Men er man som resten av saueflokken er er det langt blondt hår og store pupper :no:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

btw, venninna de heter ikke Astrid Andersen?

Wow, du er tøff som forstår at nummerne i bildene representerer profilen på Facebook. Akkurat som om det ikke er nevnt 1000 ganger på 4chan allerede.

Not impressed. :)

siden du vet slike ting, så skulle en tro at du viste at man må bytte navn!

synd at de har endra på face slik at man ikke kan finne album osv med nummer ene :(

Lenke til kommentar

Jeg tenkte mer på venninnen din eller whatever. Men ja, jeg er dritstolt over å være stygg for de fleste. Det betyr bare at de fleste som gir meg et kompliment i hvert fall er ærlige. :)

Åh, beklager. Jeg er bare vant til at du er negativ mot meg, nå. :)

Ignoreringsfunksjonen er en fin ting :)

Lenke til kommentar

Åh, beklager. Jeg er bare vant til at du er negativ mot meg, nå. :)

... Q_Q moar.

Men siden du ber om det: Sikker på at venninnen din synes det er særlig kult at du publiserer henne som sikleobjekt på et forum? ;)

Edit: Dessuten er jeg ikke negativ mot deg! Jeg skjønner ikke en gang hvor du HAR det fra, langt mindre hvorfor du tror jeg har valgt deg ut som et hatobjekt eller noe.

Edit2: Og selv om jeg så hadde VÆRT negativ mot deg så gir det deg ingen unnskyldning til å kalle meg stygg, det er personangrep og jeg burde rapportere deg, men jeg gidder faktisk ikke.

Endret av Eplefe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...