TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er så sinnsykt svimmel at det er helt for jævlig. Heldigvis har jeg en god nabo som gidda ta Tiny med ut en tur for meg. Abstinenser man har eller? Er hvertfall helt jævlig at verden går rundt Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 When you see it you don't use it but when you use it you don't see it. What is it? Gi et lite hint? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 When you see it you don't use it but when you use it you don't see it. What is it? Bricks? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vanskelig å gi et hint uten å avsløre hele greien. Ikke bricks, Runar. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 en lue Eller briller eller noe i den sjangeren. (selv om du ser brillene når du har de på deg da) Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Vanskelig å gi et hint uten å avsløre hele greien. Ikke bricks, Runar. Jeg skjønner. Hmm.. Den var vanskelig. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har jeg dårlig humor fordi jeg ikke klarte å holde tilbake et flir da jeg leste denne?: - "Metallica has 19 albums? It was 5 last time I gave a shit." - "Try eating more fiber." Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har jeg dårlig humor fordi jeg ikke klarte å holde tilbake et flir da jeg leste denne?: - "Metallica has 19 albums? It was 5 last time I gave a shit." - "Try eating more fiber." Det er en sånn høh.. hmm.. oja! hah. Det er en vits som ikke klarer å gjennomføre det konseptet helt. Man får kanskje en liten hah.. ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som har et godt tips til å holde seg våken til det blir kveld ? Kaffe, red bull eller godteri. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ingen av de overnevnte, Kvitknekt. Var den så vanskelig? Dere får si i fra når dere gir opp. XD Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den er jo sikkert ikke vanskelig, problemet er å komme på det rette I Dragon Age får du jo i alle fall en tre-fire valg. Og, det var ikke en vits, det var to kommentarer til en link på Reddit Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som har et godt tips til å holde seg våken til det blir kveld ? Minecraft!! Kom på Hardwork.nos server Sitter nå på toget mellom Oslo og Bergen Det er masse strømuttak på toget 4 stk i umiddelbar nærhet, to foran meg og to bak Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Noen som har et godt tips til å holde seg våken til det blir kveld ? Minecraft!! Kom på Hardwork.nos server Sitter nå på toget mellom Oslo og Bergen Det er masse strømuttak på toget 4 stk i umiddelbar nærhet, to foran meg og to bak www.speedtest.net Do it! Endret 19. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har de internett på toget nå? Eller sitter du med mobilt bredbånd fra mobilen din? Lurte på å bytte fly mot tog. Det er billigere og mer miljøvenlig. Samt at jeg kan jo bare ta nattoget og sove. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Noen som har et godt tips til å holde seg våken til det blir kveld ? Minecraft!! Kom på Hardwork.nos server Sitter nå på toget mellom Oslo og Bergen Det er masse strømuttak på toget 4 stk i umiddelbar nærhet, to foran meg og to bak www.speedtest.net Do it! På mobilt bredbånd via min mobil. Ca: 10 min utenfor drammen: NSB er virkelig på riktig spor når det kommer internetz her altså Endret 19. november 2010 av Slettet+8974354 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Where in drammen? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Prøver meg på en egenlagd regle: '' Alle mennesker holder meg kjær, jeg finnes for alle, alle ser bedre gjennom meg. Jeg har ingen grenser. Hva er jeg? '' Kanskje litt lett, når jeg tenker etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Where in drammen? Toget Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dette er nettet hos oss nå for tiden... Where in drammen? Toget å ja ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg