Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg drar den akkurat langt nok. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Sult er sant, ja. Ny: 5. The smallest lark can carry it, but a strong man might not. Of what do I speak? Slutt å bruk google, nå da. Skal være en fair konkurranse hvor man bruker hjernen sin til å tenke seg til det. Endret 19. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Note to self: Ikke si til en jente at hun har manboobs. (tror hun skjønte jeg kødda, hu sa jo det samma til meg! ) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Note to self: Ikke si til en jente at hun har manboobs. (tror hun skjønte jeg kødda, hu sa jo det samma til meg! ) Er verre å påpeike at ho har bart Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du har ingen bevis på googling! Hah! Bevis det! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Dere glemte den her: Ok. En ny en: '' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. '' Sult. Den der er gammel, da Den andre er en sang. Du bruker DA: O sine, nå? Endret 19. november 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dere glemte den her: Ok. En ny en: '' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. '' Sult. Den der er gammel, da Vet. Men jeg vet ikke hvor man skal finne ''nye'' regler. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 5. The smallest lark can carry it, but a strong man might not. Of what do I speak? (En) sang? Slutt å bruk google, nå da. Skal være en fair konkurranse hvor man bruker hjernen sin til å tenke seg til det. Jeg så et program på History Channel for kort tid siden, hvor de (i oldtiden) brukte sult som et "våpen". Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er en sang, ja. Ja, jeg bruker Dragon Age Origin's sine, Eplefe. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det var vel ikke bare "før i tiden" de brukte sult som "våpen". Du hører jo hele tiden om skip som blir nektet adgang, matkonvoier som blir stoppet osv... Det er jo for å stoppe tilførsel av mat og ammunisjon. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da kan jeg like gjerne melde meg ut, for jeg kan dem utenat. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den beste måten å vinne krig på er å kutte forsyningslinjene til fronten. Da får ikke troppene mat og vann og blir utslitte. Kjent militærstrategi i hundrevis av år. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Note to self: Ikke si til en jente at hun har manboobs. (tror hun skjønte jeg kødda, hu sa jo det samma til meg! ) Er verre å påpeike at ho har bart Jeg har kinda gjort det og.. En kamerat kom på det geniale kallenavnet "Løsbart" til henne (hu har en eller annen sykdom som gjør at hu mister håret om hu ikke tar en pille trur jeg, vet egentlig ikke), men der gikk min grense, og så slem var ikke jeg Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som har et godt tips til å holde seg våken til det blir kveld ? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da kan jeg like gjerne melde meg ut, for jeg kan dem utenat. Finn fram noen regler du, så kan vi andre prøve. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det var vel ikke bare "før i tiden" de brukte sult som "våpen". Det har jeg heller ikke sagt, men nå var det en dokumentar om sult brukt som "våpen" i oldtiden som gjorde at jeg fant svaret på gåten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 http://www.rinkworks.com/brainfood/p/riddles1.shtml knock yourselves out. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Noen som har et godt tips til å holde seg våken til det blir kveld ? Gjør noe fysisk. Hvis du slenger deg ned i sofaen (eller foran pcen) er det mye vanskeligere å holde seg våken. Ihvertfall for min del. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 When you see it you don't use it but when you use it you don't see it. What is it? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Om du aldri sovner mens du sitter på pc'n, så sitt på pc'n.. XD Ta en kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg