Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sult er sant, ja. :p

Ny:

5. The smallest lark can carry it, but a strong man might not. Of what do I speak?

Slutt å bruk google, nå da. :) Skal være en fair konkurranse hvor man bruker hjernen sin til å tenke seg til det.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Dere glemte den her:

Ok. En ny en:

'' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. ''

Sult. Den der er gammel, da :p

Den andre er en sang. Du bruker DA: O sine, nå?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Dere glemte den her:

Ok. En ny en:

'' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. ''

Sult. Den der er gammel, da :p

Vet. Men jeg vet ikke hvor man skal finne ''nye'' regler. ;)

Lenke til kommentar

5. The smallest lark can carry it, but a strong man might not. Of what do I speak?

(En) sang?

Slutt å bruk google, nå da. :) Skal være en fair konkurranse hvor man bruker hjernen sin til å tenke seg til det.

Jeg så et program på History Channel for kort tid siden, hvor de (i oldtiden) brukte sult som et "våpen". ;)

Lenke til kommentar

Note to self: Ikke si til en jente at hun har manboobs.

(tror hun skjønte jeg kødda, hu sa jo det samma til meg! :) )

Er verre å påpeike at ho har bart :whistle:

Jeg har kinda gjort det og.. :blush:

En kamerat kom på det geniale kallenavnet "Løsbart" til henne (hu har en eller annen sykdom som gjør at hu mister håret om hu ikke tar en pille trur jeg, vet egentlig ikke), men der gikk min grense, og så slem var ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...