Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tunge er riktig. :D

Ny:

'' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. ''

A Dream.

Noen spiller Mage-starten i Dragon Age eller? :p

Er på min 25 time ;) Startet første gang som Warrior, men det ble kjedelig etterhvert

Lenke til kommentar

Ny:

'' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. ''

En drøm

En drøm blir jo feil. Man husker ofte drømmene sine. I tillegg så stod det "eve" og ikke "night". "Eve" er mer kveld enn natt slik jeg tolker det.
Lenke til kommentar

Ny:

En drøm

En drøm blir jo feil. Man husker ofte drømmene sine. I tillegg så stod det "eve" og ikke "night". "Eve" er mer kveld enn natt slik jeg tolker det.

Eve = evening.

Jeg husker ikke veldig ofte drømmene mine.

Lenke til kommentar

Ny:

En drøm

Si det til Slimda, han svarte først.

Lenke til kommentar

Ok. En ny en:

Hva var svaret på den forrige?

'' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. ''

Kjærleik!

Ikke kjærlighet som er svaret. :) Kunne vært det, da.

1. I have seas with no water, coast with no sand, towns without people, mountains without land. What am I?

- Kart.

2. I'm rarely touched but often held. If you have wit, you'll use me well.

- Tunge

3. Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me.

- Drøm

Lenke til kommentar

Greit nok at du har begynt å snuse på gutter Bytex, men du trenger ikke å skrive om det i hvert innlegg.

Er bare i DITT syke hode at "rompe" automatisk blir en gutt, så det er ikke jeg som er tvilsom her.

Jeg er en puppemann. Er ikke så interessert i rumper. :p

Ok. En ny en:

'' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. ''

Hunger. Også brukt i Dragon Age.

Er på min 25 time ;) Startet første gang som Warrior, men det ble kjedelig etterhvert

Har over 200 timer. :p

Jeg husker ikke drømmene mine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...