Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ok. En ny en: '' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. '' Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' A Dream. Noen spiller Mage-starten i Dragon Age eller? Er på min 25 time Startet første gang som Warrior, men det ble kjedelig etterhvert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg failet så mange ganger på Ogre-bossen i Ostragar at jeg har ikke starta spillet siden forrige uke. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg failet så mange ganger på Ogre-bossen i Ostragar at jeg har ikke starta spillet siden forrige uke. Jeg klarte den på Nightmare med ca 20 liv igjen på magen min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' En drøm En drøm blir jo feil. Man husker ofte drømmene sine. I tillegg så stod det "eve" og ikke "night". "Eve" er mer kveld enn natt slik jeg tolker det. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' En drøm En drøm blir jo feil. Man husker ofte drømmene sine. I tillegg så stod det "eve" og ikke "night". "Eve" er mer kveld enn natt slik jeg tolker det. Eve = evening. Jeg husker ikke veldig ofte drømmene mine. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' En drøm En drøm blir jo feil. Man husker ofte drømmene sine. I tillegg så stod det "eve" og ikke "night". "Eve" er mer kveld enn natt slik jeg tolker det. Si det til Slimda, han svarte først. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Dere glemte den her: Ok. En ny en: '' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. '' Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ikke sant, alle sier "oooooo whatttt den bossen er jo driiiiiiiiiiiitlett". Det får meg ikke akkurat til å ville spille mere, når alle sier hvor enkelt det er, og jeg faila 10 ganger og ragequittet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10019215 Nå kan de slutte med erstatningskrav synes jeg. De har tross alt fått en gedigen gavepakke. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Nightmare mode er egentlig bare kjennskap til spillet og plasseringen av folkene dine er uhyre viktig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ok. En ny en: Hva var svaret på den forrige? '' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. '' Kjærleik! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg failet så mange ganger på Ogre-bossen i Ostragar at jeg har ikke starta spillet siden forrige uke. Jeg spiller på easy å enta sliter jeg Litt lettere etterhvert når du får litt kraftigere spells, bare å stå i bakgrunn å se på at lynet tar dem Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10019215 Nå kan de slutte med erstatningskrav synes jeg. De har tross alt fått en gedigen gavepakke. DødsStraff til alle nordmenn!!!11 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 http://vimeo.com/3116167 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ok. En ny en: Hva var svaret på den forrige? '' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. '' Kjærleik! Ikke kjærlighet som er svaret. Kunne vært det, da. 1. I have seas with no water, coast with no sand, towns without people, mountains without land. What am I? - Kart. 2. I'm rarely touched but often held. If you have wit, you'll use me well. - Tunge 3. Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. - Drøm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Greit nok at du har begynt å snuse på gutter Bytex, men du trenger ikke å skrive om det i hvert innlegg. Er bare i DITT syke hode at "rompe" automatisk blir en gutt, så det er ikke jeg som er tvilsom her. Jeg er en puppemann. Er ikke så interessert i rumper. Ok. En ny en: '' No man has seen it, but all men know it. Lighter than air, sharper than any sword. Comes from nothing, but will fell the strongest armies. '' Hunger. Også brukt i Dragon Age. Er på min 25 time Startet første gang som Warrior, men det ble kjedelig etterhvert Har over 200 timer. En drøm blir jo feil. Man husker ofte drømmene sine. I tillegg så stod det "eve" og ikke "night". "Eve" er mer kveld enn natt slik jeg tolker det. Jeg husker ikke drømmene mine. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ikke kjærlighet som er svaret. Kunne vært det, da. Jeg syns kjærlighet var et fint svar. Siden det er snakk om krig .. hva med sult? Se der, ja, slått på målstreken. Endret 19. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er ikke så farlig Runar, du ble slått av et bedre menneske. Slikt skjer. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er ikke så farlig Runar, du ble slått av et bedre menneske. Slikt skjer. Ikke dra den for langt, nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg