Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Som min onkel sa engang. "Koffør faen har du samme håret i trynet som æ har i ræva? Barber dæ!" Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) "I have seas with no water, coasts with no sand, towns without people, mountains without land, what am I?"? Noen som vil gjette? Ikke bruk google, jeg vet det kommer opp med en gang, men jeg vil at du skal gjette. Fytti helvete, Youtube er så ubrukelig for tiden. Det er jo så sakte at det er ikke måte på engang. Hos meg går det fort og videoen loader ferdig, men når jeg kommer litt utti videoen så stopper den, og den må loade helt på nytt. Min loader sakte, og jeg venter vanligvis til den er loadet ferdig, ellers stopper jeg og må vente midt i. Men når jeg kommer til et visst punkt i filmen stopper den bare, så må jeg refreshe siden og starte fra der igjen og så loade. Utrolig irriterende. Endret 19. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er ingenting. Rævhåra mine er så lange at hver gang jeg biter så napper det i anus. pics Tar det en annen gang. Jeg vil gjerne flette dem og sette i sløyfe først. "I have seas with no water, coasts with no sand, towns without people, mountains without land, what am I?"? Noen som vil gjette? Ikke bruk google, jeg vet det kommer opp med en gang, men jeg vil at du skal gjette. Et kart? Det første som falt meg inn hvertfall. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 "I have seas with no water, coasts with no sand, towns without people, mountains without land, what am I?"? Noen som vil gjette? Ikke bruk google, jeg vet det kommer opp med en gang, men jeg vil at du skal gjette. Et kart Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Kart er riktig, ja. Får ikke åpnet den, Mr A. Edit: der ja. Ny: '' I'm rarely touched but often held. If you have wit, you'll use me well. '' Endret 19. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kart er riktig, ja. Får ikke åpnet den, Mr A. Edit: der ja. Ny: '' I'm rarely touched but often held. If you have wit, you'll use me well. '' En rompe. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kart er riktig, ja. Får ikke åpnet den, Mr A. Edit: der ja. Ny: '' I'm rarely touched but often held. If you have wit, you'll use me well. '' En tanke eller tunge? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Faen så göy det hadde värt å gå i en onepiece laget av minkpels Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' Beklager, den tar jeg ikke i farta. Faen så göy det hadde värt å gå i en onepiece laget av minkpels Totaly agree. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Den regla der er faktisk veldig bra. Den er vel den beste av alle, etter min mening. Sikker på at du ikke vil gjette, engang? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' A Dream. Noen spiller Mage-starten i Dragon Age eller? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 En rompe. En rompe. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' En drøm Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Greit nok at du har begynt å snuse på gutter Bytex, men du trenger ikke å skrive om det i hvert innlegg. En drøm Slowpoke. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tunge er riktig. Ny: '' Often will I spin a tale, never will I charge a fee. I'll amuse you an entire eve, but, alas you wont remember me. '' A Dream. Noen spiller Mage-starten i Dragon Age eller? Gjorde den for en stund siden, men syntes den var så interessant at jeg leita på google etter alle spørsmålene for å stille dere. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Faen så göy det hadde värt å gå i en onepiece laget av minkpels Faen, det hadde vært mye gøyere uten en eneste piece 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Greit nok at du har begynt å snuse på gutter Bytex, men du trenger ikke å skrive om det i hvert innlegg. En drøm Slowpoke. Er bare i DITT syke hode at "rompe" automatisk blir en gutt, så det er ikke jeg som er tvilsom her. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Faen så göy det hadde värt å gå i en onepiece laget av minkpels Faen, det hadde vært mye gøyere uten en eneste piece Nei, da er det så få dyr som dör. Ingenting slår tanken at flere titalls minker holder rundt deg <3. Men nå jeg tenker meg om, panda-skinn kanskje hadde värt bedre? Eventuelt utrydningstruet bergsgorilla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg