TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er ferdig med antideppresiver. Fucker bare hodet mere opp enn det er fra før av. Har skuffa enda med b prep, men skal holde meg unna de så lenge jeg klarer Nå har angsten styrt mitt liv i 10 år, på tide jeg tar livet mitt tilbake. Har faktisk ikke hatt angst i det hele tatt den her uka Lenge siden jeg har gått en uke uten angstanfall. Hvordan funker angst, hva er det du engster deg for ? Hadde jeg visst det så hadde det vært enkelt å kurere tror jeg. Du har sikkert vært redd noen gang, pulsen øker å du begynner å kaldsvette, noe sånt er angst. Jeg vet ikke hva jeg engster meg for, det kommer bare plutselig at jeg får anfall, trenger ikke være noe som trigger det i det hele tatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 http://www.joystiq.com/2010/11/18/portal-2-delayed-until-april-18-2011/ *gråte litt* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvis man har noe spesifikt å være redd for blir det jo frykt, ikke angst. Selvsagt, forskjellige situasjoner som trigger det, men det er vanskelig å pinpointe nøyaktig hva det er. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Lang dag er lang. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvis man har noe spesifikt å være redd for blir det jo frykt, ikke angst. Selvsagt, forskjellige situasjoner som trigger det, men det er vanskelig å pinpointe nøyaktig hva det er. Mine anfall kan starte mens jeg sitter å ser på donald duck på tv-en, Altså ingen grunn jeg ser som trigger det hele. Angst anfall har jeg delvis klart å innrømme at jeg må slite med resten av livet å har funnet en ting som hjelper mot det. Panikk anfall derimot er værre for da klarer jeg ikke tenke i det hele tatt. Heldigvis er det ikke noe man har hver dag. Da hadde jeg nok fort havnet på galehus. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Angst kan være bygd på spesifikke ting det og, men om jeg ikke tar helt feil så er frykt bygget på erfaringer og angst er mer innebygget. Hvis du står på kanten av et fjell så kan du få angst for å falle ned. Dette fordi du vet at muligheten for å falle ned er der, men du har ikke lært det av noen erfaring. Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ahh! Endelig ferdig med heldagsprøva (aka. tentamen) i engelsk skriftlig! Nå er det helg! Lenke til kommentar
Joαkim Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Å fy f... Hvis det faen ikke meg er Rihana på radioen så er det Pink. AHHGHKLRJL DL_BLIR GAAL. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Steike Nietzsche hadde en monsterbart! Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 (endret) Ferdig på skolen nå. Alle elevene og barneskole elevene så rart på meg bare fordi jeg gikk hjem med kokkeuniform. Det er da vel ikke rart! Forresten, her er bilde: Endret 19. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvorfor legger du ut bilde av Jamie Hyneman uten beret? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tilsiktet meg? Nietzsche sin bart er dobbel så stor. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tilsiktet meg? Nietzsche sin bart er dobbel så stor. Nei, tilsiktet han som la ut et kornete og fælt bilde av en kokkeuniform, fordi Jamie Hyneman er kjent for kokkeuniformen sin. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Lurer på hvordan folk greier å fungere med så stor bart som Nietzsche. Den må jo komme nedi alt av mat og drikke, mat henger seg fast, man får spor etter kaffe og smuler i den.. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Barten min har blitt så lang at hver gang jeg puster inn brekker jeg meg Lenke til kommentar
Romis Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fytti helvete, Youtube er så ubrukelig for tiden. Det er jo så sakte at det er ikke måte på engang. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 "Blir jo hvertfall lett å spise i mellom måltidene" - Læreren min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er ingenting. Rævhåra mine er så lange at hver gang jeg biter så napper det i anus. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fytti helvete, Youtube er så ubrukelig for tiden. Det er jo så sakte at det er ikke måte på engang. Hos meg går det fort og videoen loader ferdig, men når jeg kommer litt utti videoen så stopper den, og den må loade helt på nytt. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det er ingenting. Rævhåra mine er så lange at hver gang jeg biter så napper det i anus. pics 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg