Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Schnell: Er det Nacho Libre du tenker på? nei eg er ikkje medlem av noken orginiasasjonar men me leverar mjølk til q no som indarane og kinesarane kjem til å bryje og ete kjøt i staden for ris, så vert det for lite kjøt i verda, og då bør ein allereie no byrje og spare kjøtforbruket!Så la dem fortsette å spise ris da. Hvis ikke burgerne i Norge blir spist så blir de kastet. Er du klar over hvor mye kjøtt, kjøttdeig o.l. som blir kastet i norske butikker hver eneste dag? det bevisa jo berre endå meir det eg meinar!! dei bør slutte å slakte så mykje dyr! eller inportere så mykje kjøt frå utlandet, og heller ta i mot frå bøndene i noreg!!! ehehehe, selvmotsigende.. nei? det e ingeting sjølvmotsignade med det!!! Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvorfor hater du b-real, Kexxy? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Schnell: Er det Nacho Libre du tenker på? nei eg er ikkje medlem av noken orginiasasjonar men me leverar mjølk til q Trur han snakkar om Jack Black-filmen. Heiter han det? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Schnell: Er det Nacho Libre du tenker på? nei eg er ikkje medlem av noken orginiasasjonar men me leverar mjølk til q Var filmen du snakket om jeg tenkte på her.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvorfor hater du b-real, Kexxy? fordi han kødder med signaturen min og han kaller meg en pyroman Jo schnell, det er selvmotsigende når du sier de skal slutte å slakte så mange dyr i norge, og så skal de hente mere kjøtt ifra norge.. jaja, .. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Schnell: Er det Nacho Libre du tenker på? nei eg er ikkje medlem av noken orginiasasjonar men me leverar mjølk til q Var filmen du snakket om jeg tenkte på her.. ops ja det er nok den eg tenkte på!!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du ER jo pyroman, Kexxy! Jeg har nok sett deg snike deg rundt kirkene med en jerrykanne og fyrstikker. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvorfor hater du b-real, Kexxy? fordi han kødder med signaturen min og han kaller meg en pyroman Jo schnell, det er selvmotsigende når du sier de skal slutte å slakte så mange dyr i norge, og så skal de hente mere kjøtt ifra norge.. jaja, .. nei eg tykkjer det er OK å slakte dyr så legne dei ikkje vert slakta til ingen nytte! viss eg fyrst hadde vore ei ku så ville eg ikkje berre blitt slakta for å bli ein habbis på mac donalds som deretter ebrre blei kasta i båse når eg var halvspist viss du fårsåtr tankegongen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hvorfor hater du b-real, Kexxy? fordi han kødder med signaturen min og han kaller meg en pyroman Jo schnell, det er selvmotsigende når du sier de skal slutte å slakte så mange dyr i norge, og så skal de hente mere kjøtt ifra norge.. jaja, .. Men Bøværinger er jo pyromaner? Jeg kjenner mange fra Bø, og de er veldig flinke til å tenne røyken sin... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Alastor: Hvor blir du av? Sitter på hytta og venter på deg Jeg sliter oppover bakkene dit, men det er langt og så må jeg hele tiden ta pauser for å sjekke DNFK :/ Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du ER jo pyroman, Kexxy! Jeg har nok sett deg snike deg rundt kirkene med en jerrykanne og fyrstikker. I SWEAR! det var ikke meg! Hvorfor hater du b-real, Kexxy? fordi han kødder med signaturen min og han kaller meg en pyroman Jo schnell, det er selvmotsigende når du sier de skal slutte å slakte så mange dyr i norge, og så skal de hente mere kjøtt ifra norge.. jaja, .. Men Bøværinger er jo pyromaner? Jeg kjenner mange fra Bø, og de er veldig flinke til å tenne røyken sin... røyken ja.. men jeg røyker ikke <.<.. Schnell: for meg er du ei ku allerede Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg sliter oppover bakkene dit, men det er langt og så må jeg hele tiden ta pauser for å sjekke DNFK :/ Men da så Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Schnell, et øyeblikk trodde jeg det sto "Verdal", ikke "Verda" og begynte å lure på hva du visste om Verdal og gårdsdrift og slikt der. Meg bekjent, er det bare lottomillionærer der Eller ikke, og det hjelper ikke å kjøpe kupong der heller. Vinner ikke av den grunn Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg driter egentlig i det der. Jeg spiser kjøtt om jeg vil ha kjøtt *egoistisk*. Men nå er ikke jeg så fryyyktelig glad i kjøtt lenger da. Spør meg ikke hvorfor, for jeg er faktisk ikke sikker. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Schnell, et øyeblikk trodde jeg det sto "Verdal", ikke "Verda" og begynte å lure på hva du visste om Verdal og gårdsdrift og slikt der.Meg bekjent, er det bare lottomillionærer der Eller ikke, og det hjelper ikke å kjøpe kupong der heller. Vinner ikke av den grunn er en annen bygd som har tatt over tittelelen der om jeg ikke tar feil... men husker ikke navnet da... Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Schnell, et øyeblikk trodde jeg det sto "Verdal", ikke "Verda" og begynte å lure på hva du visste om Verdal og gårdsdrift og slikt der.Meg bekjent, er det bare lottomillionærer der Eller ikke, og det hjelper ikke å kjøpe kupong der heller. Vinner ikke av den grunn hehehe, nei det var nok ikkje det eg har aldreg ein gong høyrd om verdal :S Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ligger i Nord-Trøndelag, ikke så langt unna Steinkjer, hvor jeg nå bor. Føler jeg vandrer lenger og lenger nord, kommer meg visst aldri tilbake til Stavanger... De er kjent for lottomillionærer og Vømmøl afaik. Du ER jo pyroman, Kexxy! Jeg har nok sett deg snike deg rundt kirkene med en jerrykanne og fyrstikker. *rekke sjenert opp hånda* Var nok meg du så Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg driter egentlig i det der. Jeg spiser kjøtt om jeg vil ha kjøtt *egoistisk*. Men nå er ikke jeg så fryyyktelig glad i kjøtt lenger da. Spør meg ikke hvorfor, for jeg er faktisk ikke sikker. du drit i alle etiske og moralske sider når du et maten din? tykkjer du det er heilt ok å ete ein okse som berre vert splesia med eit par gen der og eit par gen der så vart det ein stor belgisk blå som så vaks så stor han ikkje kunne stå tykkjer du det er ok? hadde du åtet ein belgisk blå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 *rekke sjenert opp hånda*Var nok meg du så Dere er så like at det er lett å ta feil av dere da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg driter egentlig i det der. Jeg spiser kjøtt om jeg vil ha kjøtt *egoistisk*. Men nå er ikke jeg så fryyyktelig glad i kjøtt lenger da. Spør meg ikke hvorfor, for jeg er faktisk ikke sikker. du drit i alle etiske og moralske sider når du et maten din? tykkjer du det er heilt ok å ete ein okse som berre vert splesia med eit par gen der og eit par gen der så vart det ein stor belgisk blå som så vaks så stor han ikkje kunne stå tykkjer du det er ok? hadde du åtet ein belgisk blå? Godt tips: Vis respekt for andre mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg