Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hva er greia med at folk ikke vil ta paracet (eller ibux)? Er alle piller fy-fy? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Personlig klarer jeg ikke svelge piller, av en eller annen rar grunn - uansett hvor mye jeg prøver.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har aldri hatt behov for det bare. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har aldri hatt behov for det bare. Du har aldri hatt så vondt i hodet at du bare vil legge deg ned og dø? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 eneste jeg veit om når jeg har hatt vondt i hodet var når jeg hadde no sjukdomjævel som ikke var helt rista av og når jeg landa med et fly så blei trykket så stort at det spraka i øra. var no sinusgreier eller hva enn det heter. men ville ikke dø av den grunn Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Nå har jeg stort sett kun hodepine i forbildelse med alkohol. Men har lært såpass at det nå sjelden skjer at jeg er skikkelig bakfull dagen etterpå. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 har aldri hatt behov for det bare. Du har aldri hatt så vondt i hodet at du bare vil legge deg ned og dø? Det har jeg. Har faktisk så kraftig migrene at på det værste stod jeg og slo hodet i en murvegg. Legen endte opp med å gi meg en gaanske stor dose med smertestillende. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 fight fire with fire? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg kan ikke snakke for flere enn meg (og L4r5 og Kim S siden de så villig deler), men ja. I masser. Edit: Jeg må ha frokost! Hva kan man spise til frokost i Drammen sentrum? McDonalds frister omtrent like mye som et blødende magesår. Har ikke spist noen piller på 14 dager så det så Gikk på en liten smell i forrige uke etter at jeg brått sluttet med cipralex. Hele den her uka har gått til å være svimmel og svette som en idiot Går vel over etter en stund håper jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har ikke spist noen piller på 14 dager så det så Gikk på en liten smell i forrige uke etter at jeg brått sluttet med cipralex. Hele den her uka har gått til å være svimmel og svette som en idiot Går vel over etter en stund håper jeg. Hold deg unna paroxetin (seroxat) også. Svimmelheten fra cipralex er ingenting i forhold. Slutta på de for et par uker siden. Ikke gøy. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Missunner ikke dere som har behov for piller altså :/ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Eneste pillene jeg tar er mot jetlag og for å få sove i fly. Flyr litt, så det er kjipt å ikke få sove når man kommer frem. Skal fly polsk flyselskap i 11t til sommeren. Det blir "gøy". Da blir det en dobbel vodka og sovetabletter regner jeg med, så slukner jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Missunner ikke dere som har behov for piller altså :/ Det kommer et punkt hvor man er villig til å prøve hva som helst omtrent, dessverre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Missunner ikke dere som har behov for piller altså :/ Jeg føler ikke jeg har et behov for piller, men har ingen problemer med å ta meg en paracet eller to hvis hodet gjør vondt. Hvorfor lide mer enn nødvendig, liksom? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er ferdig med antideppresiver. Fucker bare hodet mere opp enn det er fra før av. Har skuffa enda med b prep, men skal holde meg unna de så lenge jeg klarer Nå har angsten styrt mitt liv i 10 år, på tide jeg tar livet mitt tilbake. Har faktisk ikke hatt angst i det hele tatt den her uka Lenge siden jeg har gått en uke uten angstanfall. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Flyr til og fra Oslo-Bergen annenhver uke, men jeg har alltid hatt det slik at jeg sovner tvert i et bevegende fartøy. Om det er bil, buss, tog, trikk, t-bane, fly eller båt har ingenting å si. Skjedde støtt og stadig jeg forsov meg til stoppet på vei til eller fra jobb. Nå har vi flyttet kontor og jeg bor i gåavstand. Men når jeg flyr Bergen-Oslo sovner jeg på flyet så fort jeg har satt meg ned. Våkner av at det lander bare. Veldig praktisk. Kan godt forstå at folk har behov for piller Lars, vanskelig å sette seg inn i bare, og jeg håper jeg slipper å oppleve slikt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Er ferdig med antideppresiver. Fucker bare hodet mere opp enn det er fra før av. Har skuffa enda med b prep, men skal holde meg unna de så lenge jeg klarer Nå har angsten styrt mitt liv i 10 år, på tide jeg tar livet mitt tilbake. Har faktisk ikke hatt angst i det hele tatt den her uka Lenge siden jeg har gått en uke uten angstanfall. Hvordan funker angst, hva er det du engster deg for ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hvordan funker angst, hva er det du engster deg for ? Angst er en naturlig reaksjon. Det er fight or flight-reaksjonen vår. Dessverre så klikker det litt for mekanismen i hjernen noen ganger og den kicker inn på feil tidspunkt og man for overdrevne reaksjoner på diverse situasjoner.Det er flere typer angst. Anbefaler du leser litt her: http://no.wikipedia.org/wiki/Angst Les også om de forskjellige typene angst. Det anbefaler jeg egentlig for alle å gjøre. Selv om du ikke sliter med problemet selv så kan det være greit å vite litt om problemet. Det er mange som sliter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg