Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spesielt, hvordan får man slikt da?

Det er et av legevitenskapens mysterier. I noen tilfeller er det tilknyttet narkolepsi. Andre ganger kan det knyttes til stress, enkelte medisiner eller migrene. Og noen ganger så aner man ikke hvorfor det oppstår.
Lenke til kommentar

Noe som heter Astral Projection som forsåvidt er det samme, men du kan "gå ut av kroppen"

http://en.wikipedia....tral_projection

Har lest veldig mange skremmende tilbakemeldinger på å prøve det.. så gidder ikke selv.

Som f.eks hvis en prøver å "gå ut av kroppen mens du sover", så kan de kjenne at noen holder dem nede fysiskt og høre masse rare lyder osv... :dontgetit:

"Enkelt knep" for å komme inn i sleep paralysis eller astral projection (AP blir vel litt too much første gangen vil jeg tro), så repeter et ord eller to inni deg når du skal sove. F.eks:

kake kake kake kake kake kake kake kake

Da ser ikke hjernen på det som om du "jobber", det er bare bakgrunnsstøy, så da sovner kroppen, mens egentlig så er du fortsatt bevisst.

mao du lurer hjernen til å tro at hele du sover

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke snakke for flere enn meg (og L4r5 og Kim S siden de så villig deler), men ja. I masser.

Edit: Jeg må ha frokost! Hva kan man spise til frokost i Drammen sentrum? McDonalds frister omtrent like mye som et blødende magesår.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Husker jeg hadde en depresjonssamtale med Eplefe på en fest engang. Da frarådet hun meg å begynne på antidepressiva.

Takk Eplefe ^^

Den dag i dag har jeg ikke tatt sterkere piller enn ibux/paracet (utenom når jeg tar heftigere bedøvelser før operasjoner eller lignende på sykehus).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...