Tunky Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ingenting å tenke på, før prøver på mandag. Ingenting å tenke på, før skolen begynner i januar Meeh.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Heey ser ut som det blir Harry pothead på meg idag da Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ser ut som kjøper har logget av for natta. Tror nok jeg hadde vunnet budrunden uansett, dere ladder kan vel ikke noe annet enn data og programering. Og han er jo en data nerd selv så. Du har nok en fordel Gypsy. Du er tross alt rett kjønn. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hahahaha! Dette er jo helt latterlig! USB er djevels verk "I følge den britiske avisen The Guardian mener de troende at USB-symbolet er identisk med det som brukes av skumle satanister som drikker blod fra småbarn i festlig lag og som ikke tar fem øre for å ofre en jomfru eller to på nachspielet." Lenke til kommentar
Petter Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Ble litt glad npr jeg leste det Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hmm.. kontoutskriften min stemmer ikke med saldoen min .. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hmm.. kontoutskriften min stemmer ikke med saldoen min .. Ring til banken og oppgi kode "Rød Dverg i hjemmet". Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Faen ta den vaffellukta! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Tror jeg brygger på noe. Kjenner det i halsen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Søvnparalyse er irriterende noen ganger. Klarte faen ikke få meg ut av det denne gangen. Heldigvis klarte alarmen min å dra meg ut. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 sövnparalyse? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 sövnparalyse? Du er våken. Du er klar over at du er våken. Men du er paralysert og klarer ikke gjøre noe. Kort forklart så er hjernen delvis våken, men ikke helt så du klarer ikke gjøre noe. Ofte så blandes virkelighet og drøm. Noe som kan være relativt skremmende om du ikke er klar over hva som skjer. Er du klar over det så kan det bare være irriterende.Som regel så klarer jeg å tvinge meg selv ut av det, men ikke alltid. http://en.wikipedia.org/wiki/Sleep_paralysis Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Rista brød med salami er meget godt. Sjokkerende godt! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Da får jeg nesten stå opp og gjøre meg klar til å gå meg vill i Drammen. ^___^ Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Mornings folkens. Tror dere det blir noen murmeldyr som sover lenger enn til kl. 12:00 alt i dag eller er det mest et lørdagsfenomen? Kom meg opp i rimelig tid selv iallefall. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Søvnparalyse er irriterende noen ganger. Klarte faen ikke få meg ut av det denne gangen. Heldigvis klarte alarmen min å dra meg ut. Lenge siden jeg har hatt det heldigvis. Ble litt skremt første gangen når jeg lå med full bevisthet å ikke kunne kontrollere kroppen. Klarte til slutt å lære meg å dra pusten skikkelig dypt så jeg kom ut av paralysen. Nå får jeg sikkert det i natt siden du nevner det Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Spesielt, hvordan får man slikt da? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg kunne tenke meg å prøve dette :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg