makingFaces Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Ingenting å tenke på, før prøver på mandag. Ingenting å tenke på, før skolen begynner i januar Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen som aner hvor man får tak i Datarock hoodies? Sånne litt baggy.. Lyst på sånne Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hvor i HELSIKKE kan jeg gjør av jakka mi når jeg skal på konsert i morra? (Spektrum) EDIT:Syns det ble litt dramatisk Endret 18. november 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Svigers vil ha meg med på tenerife i jula.. jeg har ikke noe lyst, men tenkte å si ja siden det er gratistur.. hva gøy kan man gjøre der? bortsett fra å ligge på stranda å kjede seg.. ? Bli solbrent og kjøpe sex av ukjente for nesten ingenting Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvor i HELSIKKE kan jeg gjør av jakka mi når jeg skal på konsert i morra? (Spektrum) Gi den til ei fin dame. Win/win-situasjon. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Heng den frå deg med inngangen, sikker på at ingen tar den. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det er trygt? Har bare én jakke, er glad i den jakka Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Nå har jeg sett Harry Potter and the Half-Blood Prince igjen. Begynte nesten å sippe. NÅ skal jeg derimot til kinoen for verdenspremiere på Deathly Hallows. FFFFFFFFFFFFFUCK YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH edit: Ikke ta på deg jakke, hvis konserten er inne er det verdt kulda du får til og fra. Endret 18. november 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det er trygt? Har bare én jakke, er glad i den jakka Da tar du den ikke med enkelt å greit Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Nå har jeg sett Harry Potter and the Half-Blood Prince igjen. Begynte nesten å sippe. NÅ skal jeg derimot til kinoen for verdenspremiere på Deathly Hallows. FFFFFFFFFFFFFUCK YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH edit: Ikke ta på deg jakke, hvis konserten er inne er det verdt kulda du får til og fra. Eg vil ikkje sjå Deathly Hallows, eg veit den vil skuffe stort i forhold til boka Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har jo ingen andre! Har noen tynnere jakker, men da må jeg ha genser under, noe som bare blir mere slitsomt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Da går du uten jakke. Du får tåle å lide litt om du er så redd for jakka di. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Gidder ikke å dra på kino for å se den filmen, fordi de delte den i to deler, og venter til neste sommer med neste del Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har jo ingen andre! Har noen tynnere jakker, men da må jeg ha genser under, noe som bare blir mere slitsomt. Gå uten jakke? ta på deg en College genser eller noe sånt fungerer fint Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva er vanlig temperatur på et soverom? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva er vanlig temperatur på et soverom? Sove eller oppholde seg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 nye HP filmen var jo faktisk ikke så dårlig. blir interessant med del 2. Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hva er vanlig temperatur på et soverom? Sove eller oppholde seg? Sove. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Hva er vanlig temperatur på et soverom? Vel, det spørs jo på hva eieren av soverommet foretrekker. Romtemperatur er vel definert til å være 18°C-25°C. Jeg foretrekker derimot at det er kjøligere der jeg skal sove, mens andre igjen foretrekker at det skal være varmere. Endret 18. november 2010 av bazukh Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Harry Potter here we come.... Typisk av kameratene min å dra på bowling, for så å finne ut at de ikke har noe annet å gjøre enn å sitte og se ut i lufta på kinoen i 2 timer 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg