Aleks Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kvifor kan vi ikkje berre elske kvarandre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 "Det er værre å ikke få den opp når du skal ha sex med deg selv." -Sitat L4r5 Jeg kan ikke huske å ha sagt det, men det høres ut som noe jeg ville sagt/skrevet. Sånn bortsett fra at jeg ikke hadde hatt den stygge skrivefeilen da. Isåfall vil jeg slette innleggene dine med den begrunnelse at de er offtopic, tøsing og generelt uinteressant. Jeg tror jeg må slette deg med den begrunnelse at du er offtopic, tøsete og generelt uinterresant. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg skal opp kl. 8 i morra, så hvis jeg skal se på Harry Potter er det en nødvendighet å sove litt først Jeg har fri i mårra så jeg kan sove som bare faen selv om jeg skal på potter om 3 timer Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 "Det er værre å ikke få den opp når du skal ha sex med deg selv." -Sitat L4r5 Jeg kan ikke huske å ha sagt det, men det høres ut som noe jeg ville sagt/skrevet. Sånn bortsett fra at jeg ikke hadde hatt den stygge skrivefeilen da. Isåfall vil jeg slette innleggene dine med den begrunnelse at de er offtopic, tøsing og generelt uinteressant. Jeg tror jeg må slette deg med den begrunnelse at du er offtopic, tøsete og generelt uinterresant. nå som jeg har endre signaturen min og alt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 nå som jeg har endre signaturen min og alt Jeg og! (y/j)avel, det går vel bra.. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 nå som jeg har endre signaturen min og alt Jeg og! (y/j)avel, det går vel bra.. skjønner ikke helt hva du mener Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Får nå vel være måte på hva du skal dele med forumet? Han er jo en liten shitkid som tror han er kul... 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Får nå vel være måte på hva du skal dele med forumet? Han er jo en liten shitkid som tror han er kul... Det var jævlig så koselig vi skulle være da. Hvis man stryker "koselig". Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 skjønner ikke helt hva du mener Mente å: 1. ta et "ordspill" på brukernavnet ditt / javel. 2. Si at "jeg har også det i signaturen" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Får nå vel være måte på hva du skal dele med forumet? Han er jo en liten shitkid som tror han er kul... Det var jævlig så koselig vi skulle være da. Hvis man stryker "koselig". Synes det bar er teit å "legge" ut om at man ikke får den opp. Det er bare for og få oppmerksomhet og si: Hei se på meg jeg er kul og har sex 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Synes det bar er teit å "legge" ut om at man ikke får den opp. Det er bare for og få oppmerksomhet og si: Hei se på meg jeg er kul og har sex Personlig synes jeg det er teit å kalle folk for shitkids rett opp i trynet deres. Men, hey, det er nå bare meg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Synes det bar er teit å "legge" ut om at man ikke får den opp. Det er bare for og få oppmerksomhet og si: Hei se på meg jeg er kul og har sex Personlig synes jeg det er teit å kalle folk for shitkids rett opp i trynet deres. Men, hey, det er nå bare meg. Ja jo, Shitkid var kanskje litt slemt av meg, men han tåler det. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 de fleste her på forumet har sex, forskjellen ligger i at noen har det med andre 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Forresten ... Hvis hensikten var å skryte så burde han ikke sagt at han ikke fikk den opp. 2 Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Synes det bar er teit å "legge" ut om at man ikke får den opp. Det er bare for og få oppmerksomhet og si: Hei se på meg jeg er kul og har sex Personlig synes jeg det er teit å kalle folk for shitkids rett opp i trynet deres. Men, hey, det er nå bare meg. Hey, det er meg også, jeg foretrekker mye heller å si det bak ryggen deres. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hey, det er meg også, jeg foretrekker mye heller å si det bak ryggen deres. Ikke sant. Det er jo mye bedre. Da får de kanskje ikke vite om det en gang. Da trenger de ikke forholde seg til det. Men! Nå skal jeg hente meg en kopp varm solbærtoddy. <3 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hey, det er meg også, jeg foretrekker mye heller å si det bak ryggen deres. Men! Nå skal jeg hente meg en kopp varm solbærtoddy. <3 DET skal faktisk jeg også! Takk for tipset! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 løylige når dere irriterer hverandre litt. yes. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 I morra skal jeg endelig slappe av litt igjen. Ingenting å tenke på, før prøver på mandag. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Svigers vil ha meg med på tenerife i jula.. jeg har ikke noe lyst, men tenkte å si ja siden det er gratistur.. hva gøy kan man gjøre der? bortsett fra å ligge på stranda å kjede seg.. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg