Underpants Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 i natt draumte eg at eg var 61 år og var pensjonert og levde eit godt liv så vakna eg og oppdaga eg hadde faen så mangen år med hardt arbeid forann meg før eg kan pesnjoenre meg :@ Haha, eg drøymde at man kunne delta i ein ninjakonkurranse, men ingen av vennene mine ville vere med så det blei ikkje no av. Det heile slutta med at eg skulle vere president og ikkje ville ha mannelege bukkakker, og da fell Jack Black ned ifrå vindaugskarmen min og då kom politiet. For å skjule at det var eg som hadde drepe han fikk eg han til å liggje i fanget mitt. Så vakna eg. har du sett den meksianska filmen med jack black??? han avr noke ninja man der. det hendar druamar vertinspirerte frå noke som har hendt i verkelegheiten Shit! Eg har ikkje sett han ein gong! O.o Tek det som et teikn på at eg burde se han. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ja men det er greit det er vel det som er meningen min med brukernavnet mitt Ja? Det var det jeg håpa på. Derfor viser jeg hvor artig det er ved å le. Så dermed: Jeg ler med deg, og ei av deg. Uansett, hør på dette daaa: 10hi, k9z Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 lag BRØDSKJEVE!! det er allerei noke matmangel i verda!! no som bøndene vert tingde til å leggje ned ein etter ein er det snart 0 mat igjen Jeg skjønner ikke helt resonementet ditt. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Shit! Eg har ikkje sett han ein gong! O.o Tek det som et teikn på at eg burde se han. du må sjå den!! den er grabli morosam!! nesten like morosam sm dumm og dummare lag BRØDSKJEVE!! det er allerei noke matmangel i verda!! no som bøndene vert tingde til å leggje ned ein etter ein er det snart 0 mat igjen Jeg skjønner ikke helt resonementet ditt. no som indarane og kinesarane kjem til å bryje og ete kjøt i staden for ris, så vert det for lite kjøt i verda, og då bør ein allereie no byrje og spare kjøtforbruket! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Shit! Eg har ikkje sett han ein gong! O.o Tek det som et teikn på at eg burde se han. du må sjå den!! den er grabli morosam!! nesten like morosam sm dumm og dummare Kva heit han igjen? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg skjønte den ikke helt, Schnell.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei hei, hvordan har vi det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 no som indarane og kinesarane kjem til å bryje og ete kjøt i staden for ris, så vert det for lite kjøt i verda, og då bør ein allereie no byrje og spare kjøtforbruket!Så la dem fortsette å spise ris da. Hvis ikke burgerne i Norge blir spist så blir de kastet. Er du klar over hvor mye kjøtt, kjøttdeig o.l. som blir kastet i norske butikker hver eneste dag? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei hei, hvordan har vi det? ensomt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 oookei, og du mener jeg skal sulte pga det? neitakk, nå skal det steikes burger. du kan heller slanke deg og la være å spise istedenfor meg.. det syns jeg. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) lag BRØDSKJEVE!! det er allerei noke matmangel i verda!! no som bøndene vert tingde til å leggje ned ein etter ein er det snart 0 mat igjen er det ikke bra at vi bruker resurser for at bøndene skal få det bedre da? fint mel krever mer korn enn grovt mel, og da selger jo bøndene mer korn... Endret 18. februar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Shit! Eg har ikkje sett han ein gong! O.o Tek det som et teikn på at eg burde se han. du må sjå den!! den er grabli morosam!! nesten like morosam sm dumm og dummare Kva heit han igjen? hugsar ikkje eg såg den på canal + her ein dag, hadde fan pustevanskar då eg såg den!! grabli morosam!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nice touch med å få quoten til å se ut som meg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 no som indarane og kinesarane kjem til å bryje og ete kjøt i staden for ris, så vert det for lite kjøt i verda, og då bør ein allereie no byrje og spare kjøtforbruket!Så la dem fortsette å spise ris da. Hvis ikke burgerne i Norge blir spist så blir de kastet. Er du klar over hvor mye kjøtt, kjøttdeig o.l. som blir kastet i norske butikker hver eneste dag? det bevisa jo berre endå meir det eg meinar!! dei bør slutte å slakte så mykje dyr! eller inportere så mykje kjøt frå utlandet, og heller ta i mot frå bøndene i noreg!!! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Shit! Eg har ikkje sett han ein gong! O.o Tek det som et teikn på at eg burde se han. du må sjå den!! den er grabli morosam!! nesten like morosam sm dumm og dummare Kva heit han igjen? hugsar ikkje eg såg den på canal + her ein dag, hadde fan pustevanskar då eg såg den!! grabli morosam!! Eg søkar han berre opp. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Nice touch med å få quoten til å se ut som meg sånn... fikset Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 det bevisa jo berre endå meir det eg meinar!! dei bør slutte å slakte så mykje dyr! eller inportere så mykje kjøt frå utlandet, og heller ta i mot frå bøndene i noreg!!! Jeg er enig i at vi om mulig bør spise mat produsert lokalt. Dette er mye mer miljøvennlig. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 nå er jo enkelte uenige her, bare for å ikke være enig med Schnell. >< Han har jo faktisk ett lite poeng med at vi spiser for mye kjøtt. og om vi sluttet å spise kjøtt. Greit, det ville blitt kastet noe nå, men etterspørselen ville blitt lavere, og dermed også lavere produksjon. Om vi skal "spise opp" det som finnes av kjøtt nå, vil det bare bli produsert mere senere. Så står vi fremdeles der, med det samme problemet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Schnell: Er det Nacho Libre du tenker på? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 no som indarane og kinesarane kjem til å bryje og ete kjøt i staden for ris, så vert det for lite kjøt i verda, og då bør ein allereie no byrje og spare kjøtforbruket!Så la dem fortsette å spise ris da. Hvis ikke burgerne i Norge blir spist så blir de kastet. Er du klar over hvor mye kjøtt, kjøttdeig o.l. som blir kastet i norske butikker hver eneste dag? det bevisa jo berre endå meir det eg meinar!! dei bør slutte å slakte så mykje dyr! eller inportere så mykje kjøt frå utlandet, og heller ta i mot frå bøndene i noreg!!! ehehehe, selvmotsigende.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg