Mchansern Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 GIRL PUT YOUR LIPGLOSS ON! http://www.youtube.com/watch?v=4DNJAglGxkE&feature=player_embedded Er han et troll eller ikke? www.tommylife.blogg.no 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Da har jeg nettopp husket på og logget inn på Blink for første gang på 4 år. Evig med lattis det jeg har skrevet, samt skremmende flaut. "Eplefe er sjarmisloli fra Bergen " Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Han er i alle fall fargerik Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 GIRL PUT YOUR LIPGLOSS ON! Er han et troll eller ikke? www.tommylife.blogg.no Troll or not. Ekkel uansett. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Dexter er en bra serie. Hvorfor har ingen sagt dette før til meg? Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har folka her hørt om pelbo før? De er også på spotify. Herregud så bra det er Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Dexter er ganske bra ja! Men trapper endel ned i sesong 3.. Er i sesong 5 nå, helt ok Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Noen som er semi-gode på Photoshop her som har en kreativ hjerne? Trenger noen til å lage en logo til meg som jeg kommer til å ha på alle Youtube filmene mine framover, som et watermark. Edit: holdt på med Photoshop mye før og kan fortsatt en del, men har ikke tid til å gjøre det selv akkurat nå. Rett og slett. Endret 18. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Har folka her hørt om pelbo før? De er også på spotify. Herregud så bra det er Ja, så dem live i sommer. De er absolutt brukbare. ^^ Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kanskje. Du kan lage en tråd i visuell kreativitet, så kan jeg se på det. Mitt forhold til Photoshop er veldig on/off for tiden, da 1 Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kanskje. Du kan lage en tråd i visuell kreativitet, så kan jeg se på det. Mitt forhold til Photoshop er veldig on/off for tiden, da Hadde håpet jeg slapp det, jeg da. Nuvel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 For alt annet, har du Mastercard. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kanskje. Du kan lage en tråd i visuell kreativitet, så kan jeg se på det. Mitt forhold til Photoshop er veldig on/off for tiden, da Jeg har laget den nå, hvis du vil se. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan man fjerne disse "uleste varsler" greiene som er øverst til venstre nå? Jeg har ingen som helst bruk for den telleren. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Dette kan umulig være trygt. Edit: Det her også: Endret 18. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kanskje. Du kan lage en tråd i visuell kreativitet, så kan jeg se på det. Mitt forhold til Photoshop er veldig on/off for tiden, da Jeg har laget den nå, hvis du vil se. jeg vil se. Hvor? Lenke til kommentar
Romis Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kanskje. Du kan lage en tråd i visuell kreativitet, så kan jeg se på det. Mitt forhold til Photoshop er veldig on/off for tiden, da Jeg har laget den nå, hvis du vil se. jeg vil se. Hvor? Click Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Kan man fjerne disse "uleste varsler" greiene som er øverst til venstre nå? Jeg har ingen som helst bruk for den telleren. https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=usercp&tab=core&area=notifications Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Awesum. Det er vel de inline notifications jeg må huke vekk? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Awesum. Det er vel de inline notifications jeg må huke vekk? Korrekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg