makingFaces Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) God morgen, jeg er våken! Ah, fri i dag, med god samvittighet etter uker med 120-150 % jobb Hm, hva skal jeg ha til frokost mon tro? Egg og bacon, pannekaker eller kanskje muffins? edit: Kasko er for pyser Endret 18. november 2010 av Charlotte Q Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Så hvis Runar mente programmeringsspråket Java, så snakker du det? Æsj, koding er så teit og kjedelig. return true; Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Mikkel er lettere rasistisk mot mørkhudede. Nei sier du det? @ L4r5: Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Så var det to samer som kræsja på snøscooter i kaldeste nordnorge. "Såkke du mæ!" ropte ene karen. Så skyter andre tilbake "NÆ! Æ Jokke dæ!" Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 God morgen, jeg er våken! Ah, fri i dag, med god samvittighet etter uker med 120-150 % jobb Hm, hva skal jeg ha til frokost mon tro? Egg og bacon, pannekaker eller kanskje muffins? Egg og bacon. Har man bacon så velger man alltid bacon. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 God morgen, jeg er våken! Ah, fri i dag, med god samvittighet etter uker med 120-150 % jobb Hm, hva skal jeg ha til frokost mon tro? Egg og bacon, pannekaker eller kanskje muffins? edit: Kasko er for pyser THE CHUCHUSHOE!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 God morgen, jeg er våken! Ah, fri i dag, med god samvittighet etter uker med 120-150 % jobb Hm, hva skal jeg ha til frokost mon tro? Egg og bacon, pannekaker eller kanskje muffins? edit: Kasko er for pyser Muffins er en ypperlig start. Gir deg nok sukker til å starte dagen, og gir deg en behagelig nedtrapping til å slappe av etterpå når alt er unnagjort. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvordan forvandle en trønder til en due? Gjem spriten hans. Da løper han rundt og flakser mens han roper "Kor, kor, kor, kor?" 3 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde det vært opp til meg så hadde jeg fyrt på med egg og bacon Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Noen av dere kaféfolk som snakker Java? private blabla; Hvis du gidder å ta en titt på dette blir jeg veldig, veldig glad. Endret 18. november 2010 av Runar Fail @ BB-code Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det var da jævla seint å stå opp! Selv om det er fridag. Egg og bacon er nydelig til frokost. Husk å lag mye mer bacon enn du tror du klarer. Stek også brødskivene på begge sider, smør på smør og krydre med litt salt og diverse (digger herbs of/de provance). Legg på egget og så bacon oppå der, og så et greit lag ost oppå toppen Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvordan forvandle en trønder til en due? Gjem spriten hans. Da løper han rundt og flakser mens han roper "Kor, kor, kor, kor?" bahahahahahahaha! Lenke til kommentar
makingFaces Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Det var da jævla seint å stå opp! Selv om det er fridag. Egg og bacon er nydelig til frokost. Husk å lag mye mer bacon enn du tror du klarer. Stek også brødskivene på begge sider, smør på smør og krydre med litt salt og diverse (digger herbs of/de provance). Legg på egget og så bacon oppå der, og så et greit lag ost oppå toppen Hah, jeg står opp før tolv nøyaktig én gang annenhver uke (for det er så ofte jeg har tidligvakt). Life of a kveldsarbeider Herbes de Provence er et flott krydder ja, pleier å bruke det på bakt potet. Mmmm. Det må faktisk bli egg og bacon altså. Det er jo sånn LCHF også, MEGASUNT! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hvordan forvandle en trønder til en due? Gjem spriten hans. Da løper han rundt og flakser mens han roper "Kor, kor, kor, kor?" A-ha-ha-ha-ha! Så episk bra, Lars. Vi sitter her og gapskratter! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen av dere kaféfolk som snakker Java? private blabla; Hvis du gidder å ta en titt på dette blir jeg veldig, veldig glad. posted. Merkelig problem du har Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Herbes de Provence Klarer aldri å skrive det korrekt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Sukk. Savner Frankrike. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Herbes de Provence Klarer aldri å skrive det korrekt Like greit, alle andre kaller det provencekrydder. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 posted. Merkelig problem du har Takk! Vi fant problemet, så nå gjenstår det å se om vi finner en løsning. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 liker at jeg har gjort hele pensummet i nynorsk på 2 dager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg