Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen, jeg er våken!

Ah, fri i dag, med god samvittighet etter uker med 120-150 % jobb :)

Hm, hva skal jeg ha til frokost mon tro? Egg og bacon, pannekaker eller kanskje muffins?

edit: Kasko er for pyser :ph34r:

Muffins er en ypperlig start. Gir deg nok sukker til å starte dagen, og gir deg en behagelig nedtrapping til å slappe av etterpå når alt er unnagjort. :thumbup:

Lenke til kommentar

Det var da jævla seint å stå opp!

Selv om det er fridag.

Egg og bacon er nydelig til frokost. Husk å lag mye mer bacon enn du tror du klarer. Stek også brødskivene på begge sider, smør på smør og krydre med litt salt og diverse (digger herbs of/de provance). Legg på egget og så bacon oppå der, og så et greit lag ost oppå toppen :D

Lenke til kommentar

Det var da jævla seint å stå opp!

Selv om det er fridag.

Egg og bacon er nydelig til frokost. Husk å lag mye mer bacon enn du tror du klarer. Stek også brødskivene på begge sider, smør på smør og krydre med litt salt og diverse (digger herbs of/de provance). Legg på egget og så bacon oppå der, og så et greit lag ost oppå toppen :D

Hah, jeg står opp før tolv nøyaktig én gang annenhver uke (for det er så ofte jeg har tidligvakt). Life of a kveldsarbeider :)

Herbes de Provence er et flott krydder ja, pleier å bruke det på bakt potet. Mmmm. Det må faktisk bli egg og bacon altså. Det er jo sånn LCHF også, MEGASUNT! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...