Datasmurf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg føler meg mer og mer jaded når det kommer til sånt. I helgen hadde jeg ei dame i gjennomsiktig undertøy vandrende rundt meg, men jeg kasta noen blikk på den vakre kroppen hennes, sa "meh" og fortsatte å lese "Good omens". Etterpå ble jeg kalt homo av de andre kara på settet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er mann man og ikke liker jentekos så vil de fleste tro at man er to øl unna å bli en bæsjedytter. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Utesex, på sommeren, mellom høyt gress nær sjøen slik at bølgeskvulp og sjølukt omfavner begge de nakne kroppene, mens solen steker og den svake varme vinden leker med håret. Begynte visst å savne sommeren litt gitt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Bæsjedytter . Dagens oversettelse Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Altså. Jeg er 100% hetero, og har ingen fysisk behov for å stirre på en hårete mannerompe som sperrer hele utsikten til sexen på skjermen. Eller en glattbarbert pung. Det er liksom ikke greia mi. Mulig det er din. Derfor er ikke EN av mine flere hundre snutter og filmer på HD'n penisinfisert. Men du er kanskje typen som fantaserer om trekant med en annen mann? Endret 18. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Skakke se bort fra at jeg er ljortskuvar, har aldri tatt det der noe videre enn fylleklinings. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 leker med hurtigtaster på tastaturet mitt: "g9": We're no strangers to love You know the rules and so do I A full commitment's what I'm thinking of You wouldn't get this from any other guy I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you We've know each other for so long Your heart's been aching But you're too shy to say it Inside we both know what's been going on We know the game and we're gonna play it And if you ask me how I'm feeling Don't tell me you're too blind to see Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you Give you up, give you up Give you up, give you up Never gonna give, Never gonna give, give you up Never gonna give, Never gonna give, give you up Never gonna give, Never gonna give, give you up Never gonna give, Never gonna give, give you up I just wanna tell you how I'm feeling Gotta make you understand Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you Never gonna give you up Never gonna let you down Never gonna run around and desert you Never gonna make you cry Never gonna say goodbye Never gonna tell a lie and hurt you "g10": Open your eyes I see Your eyes are open Wear no disguise for me Come into the open When it's cold outside Am I here in vain? Hold on to the night There will be no shame Always, I wanna be with you And make believe with you And live in harmony, harmony oh love Melting the ice for me Jump into the ocean Hold back the tide I see Your love in motion When it's cold outside Am I here in vain? Hold on to the night There will be no shame :ph34r: :ph34r: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) Lesbeporr= Sikker vinner gang på gang Endret 18. november 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er mann man og ikke liker jentekos så vil de fleste tro at man er to øl unna å bli en bæsjedytter. Og er man neger liker man vannmelon, fried chicken og å stjele sykler Bæsjedytter . Dagens oversettelse Seriøst? Har jeg havna i Twilight Zone? Er det her virkelig dagen for folk å finne glede i ting som er eldre enn gud? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Aldri kjør på en neger på sykkel! Det kan være DIN sykkel! Tenk på det nestegang! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Er mann man og ikke liker jentekos så vil de fleste tro at man er to øl unna å bli en bæsjedytter. Og er man neger liker man vannmelon, fried chicken og å stjele sykler Hahaha! Flott poeng. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Utesex, på sommeren, mellom høyt gress nær sjøen slik at bølgeskvulp og sjølukt omfavner begge de nakne kroppene, mens solen steker og den svake varme vinden leker med håret. Begynte visst å savne sommeren litt gitt. Utesex er den beste oppfinnelsen jeg vet om. Aldri kjør på en neger på sykkel! Det kan være DIN sykkel! Tenk på det nestegang! En jeg kjenner kjørte av veien og totalvraka bilen sin. Ryktet sa at han svingte unna en neger som sto i veien. Det ville han ikke ha på seg. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Noen av dere kaféfolk som snakker Java? private boolean isSpeakingJava; if(Runar.getStatement().equals("programmeringsspråket Java")) { isSpeakingJava = true; }else { isSpeakingJava = false; } Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde det vært meg hadde jeg kjørt på negern og gjort Norge en tjeneste nei FY mikkel! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Så hvis Runar mente programmeringsspråket Java, så snakker du det? Æsj, koding er så teit og kjedelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde det vært meg hadde jeg kjørt på negern og gjort Norge en tjeneste nei FY mikkel! Nja... Det er dyrt å rette ut bulker. Så om man kan så kjører man utenom. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg snaker flytende kajakk Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Mikkel er lettere rasistisk mot mørkhudede. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Jeg snaker flytende kajakk Vet du hva trønderen sa når kajakken hans var borte? Ka no? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde det vært meg hadde jeg kjørt på negern og gjort Norge en tjeneste nei FY mikkel! Nja... Det er dyrt å rette ut bulker. Så om man kan så kjører man utenom. Egenandelen på kasko er ikke så stor nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg