Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen.

Må jo nesten skryte litt av at jeg er våken på denne tiden av døgnet uten å ha døgnet :) Kakao og boller skal snart fortæres, life is wonderful :love:

DU bolla: Du mister ikke garantien hvis det ikke er noe klistremerke eller noe du må "bryte" for å komme inn til disken.

Lenke til kommentar

God morgen.

Må jo nesten skryte litt av at jeg er våken på denne tiden av døgnet uten å ha døgnet :) Kakao og boller skal snart fortæres, life is wonderful :love:

DU bolla: Du mister ikke garantien hvis det ikke er noe klistremerke eller noe du må "bryte" for å komme inn til disken.

Ok, thanx. Tenkte å bestille en 60GB SSD som jeg har Win 7 innstalert på og en 750GB Hdd til all midget pronen jeg har :whistle:

Lenke til kommentar

Most likely, Mr. A, er det pga for mye søvn eller dehydrering. Kom deg heller opp, få i deg mat og vann, frisk luft og få kroppen i bevegelse. Så lenge det ikke er migrene går det fortere over om du bare driter i den og gjør som normalt.

God start på dagen: http://open.spotify....WzsV2zL6G7JUdQZ

For mye søvn nei, har ikke sovet i natt. Døgnet ble litt snudd pga en del plager.

Den sangen din gjorde bare vondt værre. Fant denne gamle saken i natt. Husker jeg brukte å høre på den når jeg var mindre laugh.gif

Lenke til kommentar

God morgen.

Ok, thanx. Tenkte å bestille en 60GB SSD som jeg har Win 7 innstalert på og en 750GB Hdd til all midget pronen jeg har :whistle:

høres ut som en plan :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...