aleksanderro Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Da ser jeg The Condemned, så vi snakkes ca om 2 timer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Må vere digg å ha ein eigen leilegheit som du kan få heilt ryddig utan nokon skal rote og sånn. DET er sant. Det er utrolig mye lettere å holde ting ryddig når man slipper å tenke på andre som roter til "systemet" Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Ja det er veldig geit å være alene en gang i blandt men hadde ikke taklet det i lengden og hadde følt meg som bry vist jeg skulle ha vært med venner hver dag. Ikke alltid man trenger å prate så masse med dem vi bor med bare det er noen der om man vil prate Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Trenger jeg selskap, går jeg ut, ned ei trapp og kakker på et vindu eller tre. Alltid noen som er våkne, blir med ut og går en tur midt på natta for å filosofere, eller som føler for en røyk og et glass vin, utendørs midt på natta. Kos å være student og slikt Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 i natt draumte eg at eg var 61 år og var pensjonert og levde eit godt liv så vakna eg og oppdaga eg hadde faen så mangen år med hardt arbeid forann meg før eg kan pesnjoenre meg :@ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 HAHAHA "Frøken strøken" ...Hmm, dette føler jeg at jeg har gjort før. Uansett: hahahah. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 HAHAHA "Frøken strøken" ...Hmm, dette føler jeg at jeg har gjort før. Uansett: hahahah. ler du av meg og?? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 i natt draumte eg at eg var 61 år og var pensjonert og levde eit godt liv så vakna eg og oppdaga eg hadde faen så mangen år med hardt arbeid forann meg før eg kan pesnjoenre meg :@ hva er planene dine oppover da? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 HAHAHA "Frøken strøken" ...Hmm, dette føler jeg at jeg har gjort før. Uansett: hahahah. ler du av meg og?? *meow* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ler du av meg og??Demille ler av alle. Ikke ta deg nær av henne. Det er ingen som når henne opp til knærne virker det som Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 i natt draumte eg at eg var 61 år og var pensjonert og levde eit godt liv så vakna eg og oppdaga eg hadde faen så mangen år med hardt arbeid forann meg før eg kan pesnjoenre meg :@ hva er planene dine oppover da? eg skal bli bonde, og misjonere religionen min Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) ler du av meg og?? Ler vel egentlig av brukernavnet ditt. Men, om det får deg til å føle deg bedre så kan jeg late som det er deg jeg ler av. Så, nå som jeg har fått litt oppmerksomhet: <3 l4r5; Korrekt. Endret 18. februar 2008 av Demille Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 i natt draumte eg at eg var 61 år og var pensjonert og levde eit godt liv så vakna eg og oppdaga eg hadde faen så mangen år med hardt arbeid forann meg før eg kan pesnjoenre meg :@ Haha, eg drøymde at man kunne delta i ein ninjakonkurranse, men ingen av vennene mine ville vere med så det blei ikkje no av. Det heile slutta med at eg skulle vere president og ikkje ville ha mannelege bukkakker, og da fell Jack Black ned ifrå vindaugskarmen min og då kom politiet. For å skjule at det var eg som hadde drepe han fikk eg han til å liggje i fanget mitt. Så vakna eg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Skal jeg lage hamburger, eller skal jeg bare smøre meg ei brødskive? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Skal jeg lage hamburger, eller skal jeg bare smøre meg ei brødskive? Burger. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Skal jeg lage hamburger, eller skal jeg bare smøre meg ei brødskive? Burger? Hvor bor du? Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ler du av meg og?? Ler vel egentlig av brukernavnet ditt. Men, om det får deg til å føle deg bedre så kan jeg late som det er deg jeg ler av. Så, nå som jeg har fått litt oppmerksomhet: <3 l4r5; Korrekt. ja men det er greit det er vel det som er meningen min med brukernavnet mitt Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 okei, da lager jeg meg burger.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 i natt draumte eg at eg var 61 år og var pensjonert og levde eit godt liv så vakna eg og oppdaga eg hadde faen så mangen år med hardt arbeid forann meg før eg kan pesnjoenre meg :@ Haha, eg drøymde at man kunne delta i ein ninjakonkurranse, men ingen av vennene mine ville vere med så det blei ikkje no av. Det heile slutta med at eg skulle vere president og ikkje ville ha mannelege bukkakker, og da fell Jack Black ned ifrå vindaugskarmen min og då kom politiet. For å skjule at det var eg som hadde drepe han fikk eg han til å liggje i fanget mitt. Så vakna eg. har du sett den meksianska filmen med jack black??? han avr noke ninja man der. det hendar druamar vertinspirerte frå noke som har hendt i verkelegheiten Skal jeg lage hamburger, eller skal jeg bare smøre meg ei brødskive?lag BRØDSKJEVE!! det er allerei noke matmangel i verda!! no som bøndene vert tingde til å leggje ned ein etter ein er det snart 0 mat igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg