Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
i natt draumte eg at eg var 61 år og var pensjonert og levde eit godt liv :( så vakna eg og oppdaga eg hadde faen så mangen år med hardt arbeid forann meg før eg kan pesnjoenre meg :@

Haha, eg drøymde at man kunne delta i ein ninjakonkurranse, men ingen av vennene mine ville vere med så det blei ikkje no av. Det heile slutta med at eg skulle vere president og ikkje ville ha mannelege bukkakker, og da fell Jack Black ned ifrå vindaugskarmen min og då kom politiet. For å skjule at det var eg som hadde drepe han fikk eg han til å liggje i fanget mitt. Så vakna eg.

 

:confused:

Lenke til kommentar
i natt draumte eg at eg var 61 år og var pensjonert og levde eit godt liv :( så vakna eg og oppdaga eg hadde faen så mangen år med hardt arbeid forann meg før eg kan pesnjoenre meg :@

Haha, eg drøymde at man kunne delta i ein ninjakonkurranse, men ingen av vennene mine ville vere med så det blei ikkje no av. Det heile slutta med at eg skulle vere president og ikkje ville ha mannelege bukkakker, og da fell Jack Black ned ifrå vindaugskarmen min og då kom politiet. For å skjule at det var eg som hadde drepe han fikk eg han til å liggje i fanget mitt. Så vakna eg.

 

:confused:

:scared: har du sett den meksianska filmen med jack black??? han avr noke ninja man der. det hendar druamar vertinspirerte frå noke som har hendt i verkelegheiten

 

Skal jeg lage hamburger, eller skal jeg bare smøre meg ei brødskive?
lag BRØDSKJEVE!! det er allerei noke matmangel i verda!!

no som bøndene vert tingde til å leggje ned ein etter ein er det snart 0 mat igjen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...