Gjest medlem-1432 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Blir helt forvirret plutselig får man fram masse varsel når noen har quotetdeg? er det mer som har skjedd= Blir helt forvirret plutselig får man fram masse varsel når noen har quotetdeg? er det mer som har skjedd? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hvorfor vil ikke folk ansette 15-åringer på deltid?! Jeg trener jobb! Noen som vet om noen i Ski-området som har en jobb til overs? fordi du er 15 ta deg en tur til Siggerud, der finner du sikkert noe bra Om du tror jeg har tenkt på drugdealing, så nei. Hvorfor vil ikke folk ansette 15-åringer på deltid?! Jeg trener jobb! Noen som vet om noen i Ski-området som har en jobb til overs? Leiter etter jobb i akkurat det området jeg også. Er ikke lett! Age? Søk på McDonalds i nygårdskrysset. Jeg var 5 mnd for ung!!! Endret 17. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Du får helt fine SSH-klienter til iOS! :thumbup: Hey, go sit in a corner! Never! Skrevet på min iPhone Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 <fanboy>Du får helt fine SSH-klienter til iOS! :thumbup: </fanboy> Hey, go sit in a corner! Never! Skrevet på min iPhone Jeg har kunst iphoneskjermen min... I want tah desire hd!!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hvorfor vil ikke folk ansette 15-åringer på deltid?! Jeg trener jobb! Noen som vet om noen i Ski-området som har en jobb til overs? fordi du er 15 ta deg en tur til Siggerud, der finner du sikkert noe bra Om du tror jeg har tenkt på drugdealing, så nei. haha, hva skal det bety? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har kunst iphoneskjermen min... Stakkar liten. I want tah desire hd!!! :nei2: 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hvorfor vil ikke folk ansette 15-åringer på deltid?! Jeg trener jobb! Noen som vet om noen i Ski-området som har en jobb til overs? fordi du er 15 ta deg en tur til Siggerud, der finner du sikkert noe bra Om du tror jeg har tenkt på drugdealing, så nei. haha, hva skal det bety? Jeg kjennger ungdomsmiljøet på Siggerud - Kanskje feil miljø, men ja.. hehe (Eller du tenker kanskje på den butikken eller pakkisjappe under der? ) Endret 17. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg har kunst iphoneskjermen min... Stakkar liten. I want tah desire hd!!! :nei2: Ikke så rart at folk vil ha skikkelige smarttelefoner når de er ferdige å leke seg med apple. Du vet, de som leker med Lego som barn, utvider til noe mer seriøst i voksen alder. 1 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Skrevet på min iPhone Åh, så kuuult! Så kuuuul du er! [skryte] Skrevet på min HTC Desire. [/skryte] Endret 17. november 2010 av Diskutant Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ikke så rart at folk vil ha skikkelige smarttelefoner når de er ferdige å leke seg med apple. Du vet, de som leker med Lego som barn, utvider til noe mer seriøst i voksen alder. Du er bare misunnelig fordi du ikke har råd til en iPhone selv. 2 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Skrevet på min iPhone Åh, så kuuult! Så kuuuul du er! [skryte] Skrevet på min HTC Desire. [/skryte] Ååå, så kul du er!! [skryte] Skrevet på min pc. [/skryte] haha, er da ikke noe galt med ungdomsmiljøet på Siggerud? det var egentlig ment som sarkasme, finnes ingen jobber på Siggerud though, mulig det er mulig å få jobb i butikken, men tviler på at noen frivillig vil rote seg bort inni den skauen Neida, dere har et par digge chicks, det skal jeg ikke nekte for, + jeg har en del familie der Ey! Ikke vær frekk! Det er jo et par bedrifter langs veien på andre sia av butikken! :!: Endret 17. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ikke så rart at folk vil ha skikkelige smarttelefoner når de er ferdige å leke seg med apple. Du vet, de som leker med Lego som barn, utvider til noe mer seriøst i voksen alder. Du er bare misunnelig fordi du ikke har råd til en iPhone selv. Nå jobber jeg som IT-konsulent, så jeg har faktisk råd til å bytte ut alt av datautstyr med apple-produkter. iPhone, iPad, iLaptop, iBall eller hva annet de selger av datautstyr. Men siden jeg er IT-konsulent, liker jeg å rote rundt inni datamaskina også, bytte ut komponenter og lignende. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Age? Søk på McDonalds i nygårdskrysset. Jeg var 5 mnd for ung!!! 25 år. Du kan jo søke på Havaristen. Icaen på Siggerud har blitt ganske mye bedre de siste årene da, det skal sies. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Men siden jeg er IT-konsulent, liker jeg å rote rundt inni datamaskina også, bytte ut komponenter og lignende. Jeg liker å rote rundt selv, så jeg har både en spillmaskin og en filserver i tillegg til MacBook Proen. Men når alt kommer til alt er det personlig preferanse som gjelder. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Havaristen er jo i ytre enebakk, har ikke tid til å ta bussen fram og tilbake hele tia (Eller ligger det oppe ved bilia og NAF der?) Endret 17. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg liker å spille, og vi vet jo begge hvordan spillstøtten er i Mac. Men joda, personlige preferanser. Jeg gir egentlig pokker i vold hva folk bruker, men jeg anbefaler aldri apple-produkter til noen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Jeg liker å spille, og vi vet jo begge hvordan spillstøtten er i Mac. Men joda, personlige preferanser. Jeg gir egentlig pokker i vold hva folk bruker, men jeg anbefaler aldri apple-produkter til noen. Den har faktisk blitt helt genial. Spiller alle mine yndlingsspill på mac. Jeg anbefaller forsåvidt ikke dataprodukter til noen. Jeg blir alltid den som får spørsmål "Hvofror funker det ikke", og når jeg sier noe "nei, tror ikke det funker". Mitt svar "Jo, jeg vet det funker om du gjør det sånn" De: "Nei, tror ikke det." Endret 17. november 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Vel, da er du partisk, Slimda.. Jeg liker ikke apple av prinsipp (noe som er teit, men det er _meg_) men apple har faktisk gode produkter... =) Enten vi liker det eller ikke. Vel -la oss ikke krangle. La oss snakke om noe alle er enige om! Damer! De hører hjemme enten på kjøkkenet, eller på alle fire i senga. Comments, anyone? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Den har faktisk blitt helt genial. Spiller alle mine yndlingsspill på mac. Tror jeg har andre favorittspill enn deg. Hvilke spill forresten? Vel, da er du partisk, Slimda.. Jeg liker ikke apple av prinsipp (noe som er teit, men det er _meg_) men apple har faktisk gode produkter... =) Enten vi liker det eller ikke. Vel -la oss ikke krangle. La oss snakke om noe alle er enige om! Damer! De hører hjemme enten på kjøkkenet, eller på alle fire i senga. Comments, anyone? Selvsagt er jeg partisk. Foretrekker ting som kan modifiseres og endres på. Apple er jo glad i kontroll på alt. Dessuten misliker jeg Bueno-programmet deres, eller hva pokker det heter. Har skapt så mye problem på jobben at jeg får fnatt. Kvinner hører hjemme hvor enn de føler seg hjemme. Om det tilfeldigvis er i armkroken min, ja takk. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Jeg liker ikke Apple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg