Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funfact: MSN er idiotisk. Hvorfor kan man ikke lenger trykke på lenker? Ja, jeg veit det er dumme folk der ute, men jeg er et oppegående menneske og som regel klarer jeg å skille på spam-lenker fra infiserte maskiner og the real deal. Gi meg brukervennlighet! Ikke sikkerhet for alle penga! Vil jeg leve farlig så la meg nå for pokker gjøre det. Jeg får nok overformynderi fra tanteklubben som styrer landet.

Jeg hadde det problemet når jeg kjørte gammel MSN-klient med XP-kompabilitetsmodus. Men etter jeg installerte nyeste versjon, har jeg ikke hatt det problemet.

Lenke til kommentar

Dette virker som en ulykkesdag.

Står opp og spenner venstre lilletå inn i en stol, resultat; blånegl. Dagen går sin gang og jeg får mer og mer vondt i foten. Så tråkker jeg feil på hålka og får vondt i høyre ankel, men det er egentlig bare bagateller.

Drar hjem og begynner på oppvasken, skal lukke en skapdør og slår den rett i ansiktet mitt, resultat: skeive briller.

Oppdager nå at jeg har fått ei kvise i munnviken i tillegg slik at det gjør vondt å åpne munnen, samt å smile.

Lurer på hva mer som skal gå galt i dag. :p

Lenke til kommentar

SNIP

En av de større astroidene i astroide-feltet kommer inn i jordens atmosfære i litt feil vinkel, farer ned gjenom atmosfæren, rekker ikke å brenne opp, og krasjer så i huset ditt og utsletter alt i en kilometers omkrets?

Lenke til kommentar

SNIP

En av de større astroidene i astroide-feltet kommer inn i jordens atmosfære i litt feil vinkel, farer ned gjenom atmosfæren, rekker ikke å brenne opp, og krasjer så i huset ditt og utsletter alt i en kilometers omkrets?

Du finner ut at du har testikkelkreft samt uhelbredelig hudsykdom.

Du brekker høyrehånden på en utrolig stygg måte og kan ikke bruke den på et par måneder.

Vel, det verste som kan skje er at jeg ikke snakker til deg igjen...

:whistle:

Det verste er at alt dette er troverdig også. :p

Lenke til kommentar

Kylling.

Sier han med massevis av tatoveringer og lignende. Ikke sant Diskutant?

Det gikk helt fint frem til han begynte med fargenål oppi armhulen min. :<

:!:

Jeg har fullt lov til å uttale meg, Slimda, jeg har hele kroppen tatovert, mer enn 50% er tatovert, jeg har piercing overalt, og er ikke lenger en hvit mann.

:tease:

[/spoiLER]

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Dagen i dag!

Den 17. november:

Elisabeth I kom til makten i England på denne dagen i 1558

* 1292 – Johan Balliol ble konge av Skottland.

* 1558 – Elisabeth I av England (bildet) kom til makten etter at hennes søster Maria I døde.

* 1603 – Den engelske forfatteren, dikteren og oppdageren sir Walter Raleigh ble tiltalt for høyforræderi.

* 1755 – Kong Ludvig XVIII av Frankrike ble født.

* 1869 – Suezkanalen ble innviet.

* 1875 – Birger Eriksen, den norske kommandanten på Oscarsborg festning 9. april 1940, og ansvarlig for senkingen av Blücher, ble født.

* 1905 – Dronning Astrid av Belgia ble født.

* 1941 – USAs ambassadør i Japan advarte om planer om et japansk angrep på Pearl Harbor. Advarselen ble ignorert.

* 1950 – Hamar flyplass, Stafsberg, ble åpnet.

* 1958 – Militærkupp i Sudan.

* 1975 – Det første G8-møtet ble avholdt i Frankrike.

* 1991 – Odd Bondevik ble vigslet til biskop i Møre bispedømme av Andreas Aarflot.

* 2000 – Alberto Fujimori ble avsatt som president i Peru.

* 2003 – Arnold Schwarzenegger ble innsatt som guvernør i California.

Da har jeg fått nok fakta for i dag.

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...