Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg endelig pensjonert mitt 7-8 år gamle DELL-tastatur og har fått Razer Lycosa i hus. :love:

Deilig tastatur :D

Får håpe at det går betre med ditt enn med mitt, tydeligvis ein liten defekt i touch-panelet som får det til å henge seg opp no og då…

Ja, har lest litt om det her og der, men naboen har hatt sitt siden det kom uten at noe har skjedd, så jeg satser på at det går med meg som med hans.

Samt at jeg ikke søler jack & coke og spruter tannkrem utover dette. :p

Lenke til kommentar

Hehe, er heldigvis lett å gjere reint. Enkelt å poppe av tastane, og like lett å få dei på igjen. Litt vanskeleg med metallbitane som er på space og shift osv, men det går. Ein skal visst legge metallet på ein spesiell måte og kneppe knappen ned på.

Lenke til kommentar

Blir vel Iphone 4, HTC Desire eller HTC Desire HD.

Iphone 4 ~ 5000

HTC Desire ~ 4000

HTC Desire HD ~ ca 5000

HD koster ca 5000 forresten, så hvis du skal bruke så mye peng, så kjøper du HD. Uten tvil. Ellers er du bare ignorant og dum.

:)

(ikke fanboy at all....)

Nei, seriøst, HD er bedre enn iPhone.

Lenke til kommentar

Bra, Sk!ppy!

Iphone er bullshit. Ta det fra en som har prøvt alle valgene dine. Du kommer til å kjøpe en HTC Desire HD, det skal jeg sørge for :whistle:

Har en 3gs nå, er egentlig ganske fornøyd - men den blir rett og slett for kjedelig. Jeg vil ha noe linuxbasert med mulighet til å styre serveren min(ssh) og det regner jeg med går med desire? (Om jeg rooter den burde det ivertfall gå) og går ikke det, programmerer jeg bare en ssh-klient.

Må nok nesten ha HD om jeg skal det. Skal selge 3gs min. Er 3000 grei sum? :D

Lenke til kommentar

Har en 3gs nå, er egentlig ganske fornøyd - men den blir rett og slett for kjedelig. Jeg vil ha noe linuxbasert med mulighet til å styre serveren min(ssh) og det regner jeg med går med desire? (Om jeg rooter den burde det ivertfall gå) og går ikke det, programmerer jeg bare en ssh-klient.

Du får helt fine SSH-klienter til iOS! :dribble::thumbup: :thumbup:

Lenke til kommentar

Hehe, er heldigvis lett å gjere reint. Enkelt å poppe av tastane, og like lett å få dei på igjen. Litt vanskeleg med metallbitane som er på space og shift osv, men det går. Ein skal visst legge metallet på ein spesiell måte og kneppe knappen ned på.

Ah ... Hvordan får jeg media-tastene til å fungere? :p

Jeg har åpna configen og satt de til å fungere med WinAmp, men de virker ikke. De eneste som virker er å skru av og på lyset, samt dempe / forsterke lyden.

Lenke til kommentar

<fanboy>

</fanboy>

Nevn èn som er gratis? :)

Lenke til kommentar

Noen som skal forsøke å observere Leonidene i kveld da? For engangs skyld er det faktisk klar himmel i Bergen. Så hvis øynene mine ikke svikter meg helt, håper jeg det blir mulig å få et glimt av astroide-sporene som kommer over himmelen. Forhåpentligvis overdøver ikke lyset fra sentrum og omegn for synligheten. Satser på at det blir bra. Bare synd jeg ikke har fått de nye brillene enda. Typisk min flaks. :)

Lenke til kommentar

Funfact: MSN er idiotisk. Hvorfor kan man ikke lenger trykke på lenker? Ja, jeg veit det er dumme folk der ute, men jeg er et oppegående menneske og som regel klarer jeg å skille på spam-lenker fra infiserte maskiner og the real deal. Gi meg brukervennlighet! Ikke sikkerhet for alle penga! Vil jeg leve farlig så la meg nå for pokker gjøre det. Jeg får nok overformynderi fra tanteklubben som styrer landet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

SSH via vanilla OS går helt fint det :)

Connectbot for eksempel.

<fanboy>

</fanboy>

Hey, go sit in a corner!

Noen som skal forsøke å observere Leonidene i kveld da? For engangs skyld er det faktisk klar himmel i Bergen. Så hvis øynene mine ikke svikter meg helt, håper jeg det blir mulig å få et glimt av astroide-sporene som kommer over himmelen. Forhåpentligvis overdøver ikke lyset fra sentrum og omegn for synligheten. Satser på at det blir bra. Bare synd jeg ikke har fått de nye brillene enda. Typisk min flaks. :)
Mnjaaaa...kanskje..nårtid på døgnet er det de inntreffer?

Blir vel kino på meg i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=yGk2TojOd-4

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...