Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umm... Jeg hadde en interessant drøm i natt. Jeg traff en gammel kompis på byen, og også eksen min. Vi ble fulle og begynte å rote. Hun skrek: "kjør meg hjem!"

Vips så satt jeg i bilen ved et veikryss og det gikk opp for meg at jeg ikke kunne trafikkreglene. Krysset var også tungt trafikkert fra alle kanter. Jeg frøs totalt og så ingen mulighet til å kjøre videre der i fra. Ikke har jeg førerkortet en gang. En bil fra venstre svinger inn på kjørefeltet mitt og står midt i mot meg og stopper opp helt. Det var en rød nissan primera.

Dama seg på skrevs over meg og vi begynner å rote.

Og så våknet jeg. D:

wtf.

Har selv hatt mye underlige drømmer de siste nettene. Tenkte jeg skulle skrive om dem i drømmetråden jeg selv opprettet for en stund tilbake, men glemmer det hele tiden. Er så mange tråder jeg deltar i for tiden.

Lenke til kommentar

Til dere trippere så er fleinsopp sesongen over. Frostnatta har alt vært.

Datasmurft, hvis du vil ha en guide til LSD kan jeg anbefale en tyngre dose, 500mg/kg, slå av alt lyset, trekke for gardinene og så sette på ringu i HD og nyte filmen alene i all sin prakt.

Mja ... Jeg syntes ikke Ringu var bra da jeg så den nykter, så jeg ser ikke for meg at den blir bedre av at jeg tar den på syre.

Tenkte mer å se Help! eller noe. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...