Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Slimda, det har du faktisk rett i.

Evt. er avhengig av idioter i skolesystemet.

Gah, denne dagen er treig ass, skal på et kurs om en time og har hatt fri i tre kvarter og kjeder vettet av meg her.

Sitter bare og loker forum og spiller Facebook-spill / bowling på Zune-en.

Burde gjøre noe produktivt, som å finne lydmenn å intervjue, eller kjøpe meg en MIDI-kabel, men meh.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får migrene/hodepine om jeg ikke spiser :ermm:. Its a curse

Spiser 2 ganger om dagen sånn ca. Rundt 11 og en gang rundt middagstider ( som er relativt imellom 17-00.00

LSD eller Psilocybin har visst god effekt i lave doser for mange migrenepasienter. Det er dog ikke det første jeg ville prøvd. :p
Lenke til kommentar

Botox har tydligvis en god effekt og siden det lammer musklene :p

Det havner enda lenger ned på lista over ting å prøve. LSD er i det minste ikke toksisk (i realiteten. ALT er toksisk på papiret, men når det gjelder LSD så er det så sinnsykt mye du må ha i deg at det ikke skjer i praksis)
Lenke til kommentar

Umm... Jeg hadde en interessant drøm i natt. Jeg traff en gammel kompis på byen, og også eksen min. Vi ble fulle og begynte å rote. Hun skrek: "kjør meg hjem!"

Vips så satt jeg i bilen ved et veikryss og det gikk opp for meg at jeg ikke kunne trafikkreglene. Krysset var også tungt trafikkert fra alle kanter. Jeg frøs totalt og så ingen mulighet til å kjøre videre der i fra. Ikke har jeg førerkortet en gang. En bil fra venstre svinger inn på kjørefeltet mitt og står midt i mot meg og stopper opp helt. Det var en rød nissan primera.

Dama seg på skrevs over meg og vi begynner å rote.

Og så våknet jeg. D:

wtf.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...