L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har en på LAN som slår meg. :<Slå tilbake! med en TP-kabel! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Så alle som bor alene gjør det av eget ønske? Er ikke bare å pelle seg ut en kjæreste fra katalogen heller . Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg har en på LAN som slår meg. :<Slå tilbake! med en TP-kabel! Go Idè, men vi blei venner igjen . Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Du bør slutte å komme hit hver gang du er forbanna, for alt du poster blir bare tull da. jaja sikkert det men eg er roleg no Bra Schnell. Jeg har en på LAN som slår meg. :< ok kva slår han de i Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Spør igjen siden jeg ikke fikk noen svar sist, hvilken film bør jeg se av disse I Think I Love My Wife Disturbia The Condemned Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Go Idè, men vi blei venner igjen .Du får spare det til en annen anledning da. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg skjønner meg ikke på folk som bor alene, for det er utrolig kjedelig å bare sitte her alene og glo så du vil heller ha folk rundt deg og mase på deg heile tio???? eg personleg skulle ynskje eg budde åleine så eg slapp alt maset!! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Du bør slutte å komme hit hver gang du er forbanna, for alt du poster blir bare tull da. jaja sikkert det men eg er roleg no Bra Schnell. Jeg har en på LAN som slår meg. :< ok kva slår han de i Jeg eide han i FIFA 08 på ps3, så begynnte han å slå meg med handa. Neida, jeg slo han først. Men jeg slo han i FIFA da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg skjønner meg ikke på folk som bor alene, for det er utrolig kjedelig å bare sitte her alene og glo venner og kjente? Så alle som bor alene gjør det av eget ønske? Er ikke bare å pelle seg ut en kjæreste fra katalogen heller . om ikke kravet er at hun må prate norsk så Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg skjønner meg ikke på folk som bor alene, for det er utrolig kjedelig å bare sitte her alene og glo Er ikke alle som liker det. Har en kompis av meg som har kjøpt seg hus, sosial som faen men fyren liker rett og slett det å være i sitt eget selskap framfor det å være sammen med noen heeele tida noe jeg skjønner godt. Man er da ikke hjemme alene hele tida og glor i en vegg når en bor alene Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg skjønner meg ikke på folk som bor alene, for det er utrolig kjedelig å bare sitte her alene og glo Noen ganger må det da være utrolig kos å bo alene. Tv-en for deg selv, pc-en for deg selv. Du spiser når du føler for det. Ingen som maser om at det ligger en sokk på gulvet, eller at det må støvsuges snart... Men ja, litt kjipt blir det nok i lengden. =/ Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Spør igjen siden jeg ikke fikk noen svar sist, hvilken film bør jeg se av disseI Think I Love My Wife Disturbia The Condemned har ikke sett noen av dem men den enste jeg har hørt om er the condemned så jeg ville gått for den Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Spør igjen siden jeg ikke fikk noen svar sist, hvilken film bør jeg se av disseThe Condemned Den. Disturbia er oppskrytt imo. Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Så alle som bor alene gjør det av eget ønske? Er ikke bare å pelle seg ut en kjæreste fra katalogen heller . nei men da hadde jeg flyttet sammen med en venn/vennine.. selskapssyk Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Alastor: Hvor blir du av? Sitter på hytta og venter på deg Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Noen ganger må det da være utrolig kos å bo alene. Tv-en for deg selv, pc-en for deg selv. Du spiser når du føler for det. Ingen som maser om at det ligger en sokk på gulvet, eller at det må støvsuges snart... Men ja, litt kjipt blir det nok i lengden. =/ hadde en god ordning jeg... styrte for meg selv... satt på rommet osv... ville jeg ha selskap så gikk jeg inn i stua og prata med jan Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Må vere digg å ha ein eige leilegheit som du kan få heilt ryddig utan at nokon skal rote og sånn. Endret 18. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Spør igjen siden jeg ikke fikk noen svar sist, hvilken film bør jeg se av disseThe Condemned Den. Disturbia er oppskrytt imo. Enig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg skjønner meg ikke på folk som bor alene, for det er utrolig kjedelig å bare sitte her alene og glo Uansett hvor kos det hadde vært å bo med noen, tror jeg ikke at jeg hadde funnet noen som takler særhetene mine så godt. Relativt dårlig plass til 2 stk på en 25 kvadrat stor hybel også Ikke funnet noe annet jeg kan ha råd til, verken med eller uten partner. Jeg klarer f.eks. ikke sove uten musikk, stort sett edm eller hardcore et eller annet. Blir så avslappa av det, samt at jeg "ber aftenbønn" før jeg sovner, og at jeg aldri kommer meg i seng til jevnlig tid. Tror jeg trives jævlig godt aleine jeg når jeg tenker meg om Dasse rundt naken, spille sær svensk blues av en fyr som spilte inn musikken i hasjrus hjemme på gutterommet i en alder av noen og tredve, helt uten videre få små anfall som får meg til bryte ut i alt fra vals med meg selv til spede forsøk på magedans og tramper og faller om hverandre. Hadde jeg bodd med noen som sku takla det der og veldig mye mer hver dag, tror jeg jeg plutselig hadde funnet meg selv på et sted med myke vegger Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Alastor: Hvor blir du av? Sitter på hytta og venter på deg TØS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg