Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bør slutte å komme hit hver gang du er forbanna, for alt du poster blir bare tull da.

jaja sikkert det men eg er roleg no

Bra Schnell. Jeg har en på LAN som slår meg. :<

ok kva slår han de i

Jeg eide han i FIFA 08 på ps3, så begynnte han å slå meg med handa.

Neida, jeg slo han først. Men jeg slo han i FIFA da :)

Lenke til kommentar
jeg skjønner meg ikke på folk som bor alene, for det er utrolig kjedelig å bare sitte her alene og glo

Er ikke alle som liker det. Har en kompis av meg som har kjøpt seg hus, sosial som faen men fyren liker rett og slett det å være i sitt eget selskap framfor det å være sammen med noen heeele tida noe jeg skjønner godt. Man er da ikke hjemme alene hele tida og glor i en vegg når en bor alene :roll:

Lenke til kommentar
jeg skjønner meg ikke på folk som bor alene, for det er utrolig kjedelig å bare sitte her alene og glo

Noen ganger må det da være utrolig kos å bo alene. Tv-en for deg selv, pc-en for deg selv. Du spiser når du føler for det. Ingen som maser om at det ligger en sokk på gulvet, eller at det må støvsuges snart... :roll:

Men ja, litt kjipt blir det nok i lengden. =/

Lenke til kommentar
Noen ganger må det da være utrolig kos å bo alene. Tv-en for deg selv, pc-en for deg selv. Du spiser når du føler for det. Ingen som maser om at det ligger en sokk på gulvet, eller at det må støvsuges snart... :roll:

Men ja, litt kjipt blir det nok i lengden. =/

hadde en god ordning jeg... styrte for meg selv... satt på rommet osv... ville jeg ha selskap så gikk jeg inn i stua og prata med jan :)

Lenke til kommentar

Uansett hvor kos det hadde vært å bo med noen, tror jeg ikke at jeg hadde funnet noen som takler særhetene mine så godt.

Relativt dårlig plass til 2 stk på en 25 kvadrat stor hybel også :p

Ikke funnet noe annet jeg kan ha råd til, verken med eller uten partner.

Jeg klarer f.eks. ikke sove uten musikk, stort sett edm eller hardcore et eller annet.

Blir så avslappa av det, samt at jeg "ber aftenbønn" før jeg sovner, og at jeg aldri kommer meg i seng til jevnlig tid.

Tror jeg trives jævlig godt aleine jeg når jeg tenker meg om :hmm:

Dasse rundt naken, spille sær svensk blues av en fyr som spilte inn musikken i hasjrus hjemme på gutterommet i en alder av noen og tredve, helt uten videre få små anfall som får meg til bryte ut i alt fra vals med meg selv til spede forsøk på magedans og tramper og faller om hverandre.

Hadde jeg bodd med noen som sku takla det der og veldig mye mer hver dag, tror jeg jeg plutselig hadde funnet meg selv på et sted med myke vegger :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...