Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Romis: Reformatering funker bare så og så langt før du begynner å drepe harddisken din, så nei, det funker ikke å reformatere for n'te gang, det går kortere og kortere tid før du *må* formatere igjen fordi harddisken blir ødelagt etterhvert.

Og en harddisk koster så utrolig mye? Spessielt hvis du bruker pc'en til MSN og Facebook. :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og noen som bruker pc-en til facebook og msn er villig til å bytte ut harddisken sin og installere OS sånn helt uten videre? Jeg skjønner ikke hva det er du vil frem til.

Ikke jeg heller. :dontgetit:

Noen som bruker pc'en til kun facebook og msn har tvilsomt kunnskap nok innen pc til å formatere og reinstallere en pc.

Det er jo det man har brødre til. :p

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Jeg er vel en av de få datakyndige i klassen.

Er også noen som påstår at de kan alt om data fordi de gamer. Da bare stiller jeg dem spørsmål om hardware og de sier bare eh..... :!:

Lenke til kommentar

Jeg er vel en av de få datakyndige i klassen.

Er også noen som påstår at de kan alt om data fordi de gamer. Da bare stiller jeg dem spørsmål om hardware og de sier bare eh..... :!:

Samme her, utenom det faktum at jeg elsker å snakke om hardware, og programvare. Kan ingenting om eksterne ting, men interne ting liker jeg å snakke om/hjelpe andre med. :)

Lenke til kommentar

Hardware og software, eller maskinvare og programvare. Ikke bland anglifiserte begreper med norske T_T

Hvorfor skal du alltid krangle med meg? Kan ikke alle bare være venner? Jeg får vel kalle det hva du vil, men skjønner godt at du kan bli irritert over det. Det blir jo som å blande Norsk og engelske ord i dagligtale. ( Eller Norsk og et annet språk ) Legger til et smilefjes for å vise at jeg ikke er irritert: :)

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke krangle med deg. Jeg vil forklare at det finnes et norsk ord for maskinvare, og at om du vil kalle software programvare bør du og kalle hardware maskinvare. Simple as that.

:)

ÅÅRHH!!!

SLUTT Å KRANGLE DAA!!! DERE ER SÅ IRRITERENDE!!

:)

:p

Lenke til kommentar

Tosk. Det blir jo altfor dyrt! 16k for d700 og 20k for et videokamera? Har ikke så mye penger å bruke.

Tosk? Ikke bruk sånne ord, du kan risikere å få Runar på nakken =)

Siden du skal oppgradere for å kunne filme så kan du kjøpe et videokamera, og bare det. Det er veldig mange videokamera som er billigere enn 20k som filmer bedre enn Nikon D90. Og bedre enn D7000, for den del...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...