Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 10-4! til hvilket lag? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 10-4! til hvilket lag? Vårt! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har sett den nye serien på nrk3? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 10-4! Du holder tellingen, ser jeg? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Også nå som jeg kom hit for å virkelig krangle Jaja. Kommet deg på noe SOAK-spill enda Ueland? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ja ro dykk ned folkens hehe kødda ,eg veit det var meg han sikta til, men eg vart så forbana når eg ikkje fekk sett finalen i topp model og nå ikkje natasja vann Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har sett den nye serien på nrk3? Dagbok greia? I så fall, så er søsteren til sjefen min med der. oO Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Vårt! var bra... hadde satset gode penger på denne kampen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 10-4! Du holder tellingen, ser jeg? Vet ikke på hva men.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kommet deg på noe SOAK-spill enda Ueland? Par uker siden jeg var ute nå, liker å ta det litt rolig i helgene så blir ikke hver helg;) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du bør slutte å komme hit hver gang du er forbanna, for alt du poster blir bare tull da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Noen som har sett den nye serien på nrk3? Dagbok greia? I så fall, så er søsteren til sjefen min med der. oO Psychic eller noe. En fyr som lurer snuten til å tro at han er synsk for å få oppdrag som privatetterforsker Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Og da er jeg hjemme fra film og ost og vin. Flott kveld i grunn, selv om jeg ikke følte meg helt hjemme i "selskapet". 5 leger mellom 50 og 60 år og meg. Jeg satt for det meste og myste på jentene som serverte. Ellers var "Mannen som elsket Yngve" noe av det beste jeg har sett på kino på lenge. Jeg ble positivt overrasket, kom dit med nesten negativt ladede følelser for filmen, boka har jeg nekta meg selv å lese - for populær (sånn sett har jeg ikke lest noe av Dan Brown heller, dog, jeg har lest det meste annet av Renberg - "Farmor har kabel-TV" er favoritten). Soundtracket var rett og slett og filmen kom ganske godt ut av det. Få flaue scener og relativt lite av dryge scener også. Og at det hele (stort sett) var på stavangersk, var jo bare et stort pluss. Härligt, härligt. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du bør slutte å komme hit hver gang du er forbanna, for alt du poster blir bare tull da. jaja sikkert det men eg er roleg no Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Haha, kjenner følelsen du hadde Datasmurf! Jeg var på firmamiddag fredag med bare godt voksne folk og meg. Satt mest og nistirra på ei sinnssykt deilig servitrise som hadde dyp utringning og bøyde seg over bordet hele tiden. Vedder på hu får mye tips. Endret 18. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Kommet deg på noe SOAK-spill enda Ueland? Par uker siden jeg var ute nå, liker å ta det litt rolig i helgene så blir ikke hver helg;) Har endelig fått meg bil, så jeg skal prøve å surre meg i vei på et spill i nær framtid, om all snøen er borte da Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du bør slutte å komme hit hver gang du er forbanna, for alt du poster blir bare tull da. jaja sikkert det men eg er roleg no Bra Schnell. Jeg har en på LAN som slår meg. :< Lenke til kommentar
frøken strøken Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 jeg skjønner meg ikke på folk som bor alene, for det er utrolig kjedelig å bare sitte her alene og glo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg