Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Visste ikke at jeg hadde så god kondis. Overasker til og med meg selv om dagen. Hvor god kondis har du? Oppgitt i gigabytes, I mean.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tannbørsta mi er i Nepal! ...Og da er spørsmålet: Hvorfor er ikke jeg med? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvorfor det? Selvfølgelig er det noen som har det verre enn deg. Selv om barn i afrika dør av sult, klager jeg når jeg er sulten, eller stappmett. Eller har lyst på sjokolade. Faen. Istede for å klage når du er sulten foreslår jeg at du tar deg en bolle. Ikke spis alt på en gang så blir du ikke stappmett Problem solved Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Visste ikke at jeg hadde så god kondis. Overasker til og med meg selv om dagen. Hvor god kondis har du? Oppgitt i gigabytes, I mean.. Ganske dårlig, men når man får noen å jogge med så stiger den plutselig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kommer vel ann på hvem du jogger med og... Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Spesielt om det er en hawt lady ^^ Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tannbørsta mi er i Nepal! ...Og da er spørsmålet: Hvorfor er ikke jeg med? Jobber ikke du på Gardermoen, da? Uansett, det er pappa vi snakker om. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Spesielt om det er en hawt lady ^^ Jepp. Framfor en pustende og pesende type som lukter svette... Endret 16. november 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kommer vel ann på hvem du jogger med og... Noen er vel bedre enn andre ja. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gah, jeg skulle begynne å øve i femtida, men neida. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tannbørsta mi er i Nepal! ...Og da er spørsmålet: Hvorfor er ikke jeg med? Jobber ikke du på Gardermoen, da? Uansett, det er pappa vi snakker om. JO! I does work at Gardermoen. Hadde lett dratt til Nepal, hvis ikke jeg hadde kjøpt årets sommertur allerede. Jeg vil dra hvor som helst egentlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Spesielt om det er en hawt lady ^^ Indeed. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Koste meg litt i photoshop i stad^^, ja jeg vet det er ikke veldig bra. men uansett så er det genialt... Ohh no y did aynt say that my brotah, im a real nigga hoo! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 JO! I does work at Gardermoen. Det var slik at du jobbet i sånn privatjetmultimillionærsnobbedritt utenfor terminalen? Jeg er jo på Gardermoen minst en gang i uken for tiden. Pendler litt mellom Oslo og Bergen pga jobben. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Stemmer KvitKnekt. Jobber med snobbene, og ikke med Ola i gata. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Spesielt om det er en hawt lady ^^ Indeed. Og som er kledd i trange, tettsittende klær så du kan se bevegelsene hennes mens hun jogger... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Halvveis. Hun hadde en gigantisk genser som fungerte nesten som en kort kjole. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tannbørsten din blir sikkert brukt til å vaske Yak-okser i rompa med nå. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Halvveis. Hun hadde en gigantisk genser som fungerte nesten som en kort kjole. Kjipt da. Jenter skal jo ha plagg som tettsittende tights og gensere når de jogger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Koste meg litt i photoshop i stad^^, ja jeg vet det er ikke veldig bra. men uansett så er det genialt... Ohh no y did aynt say that my brotah, im a real nigga hoo! Endret 16. november 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg