Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Så så, det går over lille venn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg føler meg mobbet Neidaaa, vi bare dulter litt vennlig i deg. Jeg fryser på hendene, og vil ha kaffe, men jeg gidder ikke reise meg. Gad, verden er ond i dag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Har tenkt til å ofre en haug med hamstere til satan for å påkalle en Demon som jeg så kan inngå en avtale med for å plage en viss person. Kontrakten min er som følge: Til demonen '' Du skal skade, forfølge og skape frykt for **** ******** til hun tar livet sitt, eller på noen andre måter dør. I gjengjeld skal du få lov til å bruke kroppen min som du vil, så lenge du ikke skader venner, bekjente eller familie. Det inkluderer meg selv. '' Noe jeg kan endre? Demoner skal tydeligvis være veldig flinke på å utnytte '' loop holes '' i avtaler. Er den planen demonsikker? Endret 16. november 2010 av Romis Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Du kan endre din naive tro på at mørkets mester er villig til å gjøre noe for deg uten å få noen menneskelig lidelse annen enn den som er til din fordel utav det. Mørkets mester er ikke din personlige hær. T_T 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg føler meg mobbet Strikk en ny lue! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 VRÆÆÆÆÆ! Jeg kan ikke strikke ._. Og jeg er lei av deres vennlige dulting. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 jeg har awesome strikkalue Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 VRÆÆÆÆÆ! Jeg kan ikke strikke ._. Og jeg er lei av deres vennlige dulting. Strikka du ikke ei lue til mushi for noen år siden da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Jeg har strikka awesome lue. Joa Smurfen, på ungdomsskolen da vi hadde sånne tullefag vi måtte gjøre det. Men jeg har da glemt kunsten å strikke. Nå brenner jeg bare kirker. Endret 16. november 2010 av Knewt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ah ... Du skulle ikke ha glemt det. Jeg har nemlig gjort det samme, glemt det altså. Lærte det på midten av nittitallet, men har glemt alt, og til og med vært med på strikkekurs i håp om å huske gamle kunster, uten at det hjalp i det hele tatt. Hadde vært evig awesome å huske hvordan, da skulle jeg strikket meg skjerf, lue og ullsokker, slik at jeg slapp å dra hjem for å hente det jeg allerede har. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 I alle filmer som har med kjøpslåing med jævelen å gjøre, twister han om ønskene så det går ut over ønskeren..fordi han er en generell drittsekk, sikkert. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva skjeeeera kafetöser? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tannbørsta mi er i Nepal! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tja, Smurfen, hadde jeg prøvd hadde jeg sikkert klart det. Husker sånn cirka hvordan man strekker rett frem. Kan ikke vrang-strikke eller hva det heter da. Eller, på lua til mushi gjorde jeg midt i en feil, så halve lua er på vrangstrikk. Lol. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 fy faen. HV 16 legges ned, drittregjering Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 fy faen. HV 16 legges ned, drittregjering Du vet forskjellen på HV-område nr 16 og HV-016, ja? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ja, jeg mente HV-016. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tannbørsta mi er i Nepal! Hvilken tragedie... Helt uaktuelt å kjøpe en ny? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Tannbørsta mi er i Nepal! Hvilken tragedie... Helt uaktuelt å kjøpe en ny? Mamma kjøpte ny før hun dro Oh, the irony... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Visste ikke at jeg hadde så god kondis. Overasker til og med meg selv om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg