Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva faen er galt med dere? Juleavatar? Avataren er det som signaliserer din identitet på forumet (bortsett fra navnet, men avataren er lettere å se). Ergo: Når alle begynner med julenisser, alver, reinsdyr osv, så blir det umulig å skille folk. Mitt kjennemerke er Kirby. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er litt flaut at folk bryr seg så mye om juleavatarer 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og kvaliteten holder selvom du resizer grovt? Bildet jeg lastet opp på gravatar var flere ganger mer pixler enn hva diskusjon tillater. Ser avataren min dårlig rent pixelmessig? Er litt flaut at folk bryr seg så mye om juleavatarer Er litt flaut at du sitter på et internettforum og føler deg flau over mennesker du mest sannsynlig aldri har møtt eller kommer til å møte. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Okki, da får ejg vel prøve den en gang jeg har "muligheten". Pleier alltid å lage avatar i riktig størrelse i PS. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kjør på, var lekende lett når jeg først prøvde. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Og kvaliteten holder selvom du resizer grovt? Bildet jeg lastet opp på gravatar var flere ganger mer pixler enn hva diskusjon tillater. Ser avataren min dårlig rent pixelmessig? Neida, den er så fin så. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er litt flaut at folk bryr seg så mye om juleavatarer Er litt flaut at du sitter på et internettforum og føler deg flau over mennesker du mest sannsynlig aldri har møtt eller kommer til å møte. Nei, jeg blir flau på andres vegne her inne hele tiden. Er litt av moroa med forumet Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Skal se på gravatar litt senere når jeg orker. Kan noen si meg om det er et vikarbyra som heter fremo, freeman eller freman bemanning. Og link til hjemmeside? jeg finner ikke på google. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Der har vi DEN igjen, ja..jeg har aldri forstått hvorfor enkelte sier "Neei, bandet jeg har digget i 20 år har masse fjortiser begynt å like, så da kan jeg ikke høre mere på dem". Altså..hvorfor bry seg om hva folk du aldri kommer til å snakke til eller møte noensinne hører på? Det er jo bare du som blir skadelidende, ikke alle fjortisene som hører på det likevel. SAnt? Og en annen ting, hva var du når du begynte å høre på det bandet for 20 år siden? Like gammel som du er nå? Endret 16. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nei, jeg blir flau på andres vegne her inne hele tiden. Er litt av moroa med forumet Som at folk liker ukjente drittunger som kommer på døren deres for å tigge godteri... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er vel ikke akkurat ukjent at Vowels lett blir flau. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 PNG med transparent bakgrunn. skift til hvilken farge du nå enn vil i et program som håndterer dette Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 åh, hva syns du er finest av dem da? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Den KvitKnekt posta var det beste alternativet ennå Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gran Tursimo 5 PS3 tilbud Gran turismo blir kos dere, teller dagene nå Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Filen var for stor til opplasting.. altså, avataren. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er fordi det er "ukomprimert" png, jeg lastet den bare opp fordi det skulle være mulig å endre bakgrunnen. Den er altså egentlig gjennomsiktig, og ikke hvit. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Gjennomsiktig bakgrunn passer jo ypperlig sammen med forumet, da bakgrunnen på innleggene ikke er helt hvite. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jada Slimda, senere. Åh, jeg håper jeg får meg jobb nå. Jeg overkom all frykt og ringte til en kar på fremo bemanning i stad. Gjennomsiktig bakgrunn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg