Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Nå ble jeg veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. hoff. Usikker på hvemsom er best av de to.

Den forrige.

Ja altså, den var litt meir juleaktig ikke sant? Skal ikke du og ta å leite fram en juleavatar snart? :whistle:

Prøvde og ta julegollumen som du fant slimda, men bildet var for stort.

Lenke til kommentar

Jo, den var mye bedre Gypsy. Den du prøver nå er heller tragisk. Jeg legger inn min juleavar ca mellom. kl. 23:59 30/11 og kl. 00:00 01/12. DA er det på tide med julesakene! Kjøper forøvrig alltid julebrus og julehefter siste november så jeg kan ha det på morgnen når jeg våkner første desember. Da begynner også julepyntingen! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det gjør ikke noe. Hvis du ser på avatar-menyen der, så står der at du kan bruke noe som heter gravatar. Det er en webside hvor du kan laste opp hvilket som helst bilde og bruke det som avatar på fora. Prøv deg frem, det er slik jeg fikk bruke mitt avatarbilde. :)

Lenke til kommentar

Jeg er nesten som Glimti, bortsett fra at jeg venter til nærmere jul, samt til julaften med juleheftene, men tror jeg må gå til innkjøp av dem før jeg drar i år, for en gangs skyld, og så ta dem med til statene. :p

Du skal bort og feire med familien forstår jeg. Skulle gjerne vært en tur til USA selv! :yes:

Din er veldig bra nå, synes jeg, Gypsy!

Min derimot..

skal bytte når jeg får tid..

Din er da perfekt nå bortsett fra at du har begynt med den for tidelig.

Lenke til kommentar

Det gjør ikke noe. Hvis du ser på avatar-menyen der, så står der at du kan bruke noe som heter gravatar. Det er en webside hvor du kan laste opp hvilket som helst bilde og bruke det som avatar på fora. Prøv deg frem, det er slik jeg fikk bruke mitt avatarbilde. :)

Og kvaliteten holder selvom du resizer grovt?

Mchansern: Haters gon' hate

Men flesteparten pleier å fiffe opp sinn nåværende avatar med julepynt / nisselue osv.. så er fortsatt gjennkjennbar.

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...