Petter Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Eh... Hva gjør du, forandret du på den? Mye bedre! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Bedre ja, men føler et lite rotete preg over den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nå ble jeg veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. hoff. Usikker på hvemsom er best av de to. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vel, da blir dette min post nummer 10 000. Vet ikke helt om jeg skal være trist eller glad. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vel, da blir dette min post nummer 10 000. Vet ikke helt om jeg skal være trist eller glad. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Eh... Takk foresten, jeg prøver den nå. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva hvis du legger på hvit bakgrunn der igjen da? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Vel, da blir dette min post nummer 10 000. Vet ikke helt om jeg skal være trist eller glad. Ikke lenge til jeg tar deg igjen Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nå ble jeg veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. hoff. Usikker på hvemsom er best av de to. Den forrige. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Nå ble jeg veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. hoff. Usikker på hvemsom er best av de to. Den forrige. Ja altså, den var litt meir juleaktig ikke sant? Skal ikke du og ta å leite fram en juleavatar snart? Prøvde og ta julegollumen som du fant slimda, men bildet var for stort. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jo, den var mye bedre Gypsy. Den du prøver nå er heller tragisk. Jeg legger inn min juleavar ca mellom. kl. 23:59 30/11 og kl. 00:00 01/12. DA er det på tide med julesakene! Kjøper forøvrig alltid julebrus og julehefter siste november så jeg kan ha det på morgnen når jeg våkner første desember. Da begynner også julepyntingen! 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Fan hakksteike mæ l det røde helvete, e vell akkurat det samme for hele faens verden med de avataran, om de har riktig blabla...oh. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg er nesten som Glimti, bortsett fra at jeg venter til nærmere jul, samt til julaften med juleheftene, men tror jeg må gå til innkjøp av dem før jeg drar i år, for en gangs skyld, og så ta dem med til statene. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Din er veldig bra nå, synes jeg, Gypsy! Min derimot.. skal bytte når jeg får tid.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Prøvde og ta julegollumen som du fant slimda, men bildet var for stort. Det gjør ikke noe. Hvis du ser på avatar-menyen der, så står der at du kan bruke noe som heter gravatar. Det er en webside hvor du kan laste opp hvilket som helst bilde og bruke det som avatar på fora. Prøv deg frem, det er slik jeg fikk bruke mitt avatarbilde. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Haha, du er nesten nødt til å bytte Diskutant Endret 16. november 2010 av Vowels Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg er nesten som Glimti, bortsett fra at jeg venter til nærmere jul, samt til julaften med juleheftene, men tror jeg må gå til innkjøp av dem før jeg drar i år, for en gangs skyld, og så ta dem med til statene. Du skal bort og feire med familien forstår jeg. Skulle gjerne vært en tur til USA selv! Din er veldig bra nå, synes jeg, Gypsy! Min derimot.. skal bytte når jeg får tid.. Din er da perfekt nå bortsett fra at du har begynt med den for tidelig. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva faen er galt med dere? Juleavatar? Avataren er det som signaliserer din identitet på forumet (bortsett fra navnet, men avataren er lettere å se). Ergo: Når alle begynner med julenisser, alver, reinsdyr osv, så blir det umulig å skille folk. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg skiftet til juleavatar etter jeg hadde drukket julebrus. Når første julebrusen inntas, har julen begynt for meg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Prøvde og ta julegollumen som du fant slimda, men bildet var for stort. Det gjør ikke noe. Hvis du ser på avatar-menyen der, så står der at du kan bruke noe som heter gravatar. Det er en webside hvor du kan laste opp hvilket som helst bilde og bruke det som avatar på fora. Prøv deg frem, det er slik jeg fikk bruke mitt avatarbilde. Og kvaliteten holder selvom du resizer grovt? Mchansern: Haters gon' hate Men flesteparten pleier å fiffe opp sinn nåværende avatar med julepynt / nisselue osv.. så er fortsatt gjennkjennbar. Endret 16. november 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg