Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om te er gay så er du enten jævlig homofob, usikker på din egen legning eller under den forståelse at all søt drikke er homofilt. Sett ifra deg brusen før du skræver over ett annet mannfolk!

Du tok feil. Jeg er svært sikker på min egen legning og for min del er ikke te drikkbar før den har fått i seg et tonn sukker. Før dette smaker det bare varmt vann. Grunnen til at jeg kaller det gay er fordi det kun er jenter jeg kjenner som drikker det (og homofile). Også drikker jeg nesten ikke brus, så da feila du der :p

SnittLeif er homofob! Brenn han! Stikk en kjepp i hjertet, fram med korset osv!!

Ja, fysj! drep, sløy, plyndre, voldta!

wait.

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

Jeg har klart det med bedre margin enn Mikkel, mer som 6,5/10 ganger her i gården. w00t w00t.

Men vi bruker stort sett PS3-en som Media Center da det virker som det er bedre og mer sømløst.

Morsomt hvordan det eneste sistnevnte blir brukt til, er å spille av DVD-er (og en og annen Blu-Ray), samt streame videoer fra maskinene våre.

Mens 360-en min er den vi bruker når det kommer til gaming.

Perfekt for min del. ^^

Lenke til kommentar

Veit ikke, det skal jo gå an på et eller annet vis. Hvis du får en sånn key-kode fra mediacenter på PC'n kan du legge inn den koden på xbox sitt mediacenter oppsett så finner de hverandre. Men den har nesten ingen innebygde codecs så det er knapt noen filmformater den kan spille av. Jeg fant sånn 1 av 100 filmsnutter funket fra min PC. Ga opp hele greia, kjører kabel fra skjermkortet inn på TV'n så jeg kan switche til PC på TV'n og ha lyd i pc-speakerne.

Funker like greit, bortsett fra den tjukke kabelen som ligger tvers over gulvet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...