After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg skal snart lage te. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg skal snart raide matboksen Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg skal snart lage te. What kind? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg skal snart lage te. What kind? The gay kind. oh wait. det er all te det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Om te er gay så er du enten jævlig homofob, usikker på din egen legning eller under den forståelse at all søt drikke er homofilt. Sett ifra deg brusen før du skræver over ett annet mannfolk! Endret 16. november 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 SnittLeif er homofob! Brenn han! Stikk en kjepp i hjertet, fram med korset osv!! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Om te er gay så er du enten jævlig homofob, usikker på din egen legning eller under den forståelse at all søt drikke er homofilt. Sett ifra deg brusen før du skræver over ett annet mannfolk! Du tok feil. Jeg er svært sikker på min egen legning og for min del er ikke te drikkbar før den har fått i seg et tonn sukker. Før dette smaker det bare varmt vann. Grunnen til at jeg kaller det gay er fordi det kun er jenter jeg kjenner som drikker det (og homofile). Også drikker jeg nesten ikke brus, så da feila du der SnittLeif er homofob! Brenn han! Stikk en kjepp i hjertet, fram med korset osv!! Ja, fysj! drep, sløy, plyndre, voldta! wait. Endret 16. november 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg tror jeg tar en tur til plantasjen i dag, jeg. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva skal du der? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Kjøpe plante som spiser fluer? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Er vel ikke mye fluesesong nå for tiden? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Noen som har fått til å bruke Media center via Xbox? Finner ikke ut av det enn så mange gang jeg prøver Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har. Men 9/10 ganger så finner ikke xboxen media center på pc-en så jeg gir blanke faen i det. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Samme problem her. Har klart å fått sett bilder en hel gang but thats it. Filmer og musikk kan jeg bare glemme. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg har klart det med bedre margin enn Mikkel, mer som 6,5/10 ganger her i gården. w00t w00t. Men vi bruker stort sett PS3-en som Media Center da det virker som det er bedre og mer sømløst. Morsomt hvordan det eneste sistnevnte blir brukt til, er å spille av DVD-er (og en og annen Blu-Ray), samt streame videoer fra maskinene våre. Mens 360-en min er den vi bruker når det kommer til gaming. Perfekt for min del. ^^ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Ok. Så det er bare å glemme å bruke Xboxen som Media Center da? Faen 3 timer av mitt liv jeg aldri får tilbake Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hva skal du der? Plukke opp feminine produkter. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Veit ikke, det skal jo gå an på et eller annet vis. Hvis du får en sånn key-kode fra mediacenter på PC'n kan du legge inn den koden på xbox sitt mediacenter oppsett så finner de hverandre. Men den har nesten ingen innebygde codecs så det er knapt noen filmformater den kan spille av. Jeg fant sånn 1 av 100 filmsnutter funket fra min PC. Ga opp hele greia, kjører kabel fra skjermkortet inn på TV'n så jeg kan switche til PC på TV'n og ha lyd i pc-speakerne. Funker like greit, bortsett fra den tjukke kabelen som ligger tvers over gulvet. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er enda enklere å ha en media center pc som er kobla direkte til tv-en og som jeg styrer med fjernkontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg