Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, men tenk deg dette: du hadde gleda deg heile dagen til å sjå finalen i top model. så når du er ferdgg å sjå farmne og hotel cæcar og gledar deg til å sjå finalen så ser du;: "nei faen ass!! TV3 klikar og eg får ikkje sett det!!" hadded du då berre smilt og vert glad

 

er ikke det en jenteserie?

Lenke til kommentar
Jaja, men tenk deg dette: du hadde gleda deg heile dagen til å sjå finalen i top model. så når du er ferdgg å sjå farmne og hotel cæcar og gledar deg til å sjå finalen så ser du;: "nei faen ass!! TV3 klikar og eg får ikkje sett det!!" hadded du då berre smilt og vert glad

 

er ikke det en jenteserie?

 

 

Er du gammal nokk til å sjå det?

 

 

Snakkar om sammentreff på kommentar.. Dobbelt frekt :p

Lenke til kommentar
Jaja, men tenk deg dette: du hadde gleda deg heile dagen til å sjå finalen i top model. så når du er ferdgg å sjå farmne og hotel cæcar og gledar deg til å sjå finalen så ser du;: "nei faen ass!! TV3 klikar og eg får ikkje sett det!!" hadded du då berre smilt og vert glad

 

er ikke det en jenteserie?

jo det er masse hotte jentemodellar med der :devil: eg heiar på natasha( den finaste russiske berta i verda <3<3m, ho er den finaste i verda etter celine dion)

Lenke til kommentar
jo det er masse hotte jentemodellar med der :devil: eg heiar på natasha( den finaste russiske berta i verda <3<3m, ho er den finaste i verda etter celine dion)

med masse baksnakking og slikt drit i mellom... altså jenteserie... skal du se på pene jenter så ta en tur innom babe-threaden eller noe sånn da...

 

snakkes Bolivar :)

Lenke til kommentar

Såså folkens...det skal nok gå bra =)

 

Har brukt store deler av ettermiddagen til å prate med en amerikaner som snakker norsk. Fyren er gal i hodet men gud så underholdende :wee:

Lært seg norsk via IRC og msn og driver å ringer masse norske folk og styrer og prater med de :wee:

Har lyst til å spleise på en billett til han så han kunne ha kommet seg en tur til Norge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...