Catkin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Men satan, da. Jeg skulle bare flytte litt på noen deler av det store speilet på badet som hadde knust, og det var en jævlig dårlig idé ettersom jeg var trøtt. Fikk et deilig lite kutt som ikke vil slutte å blø. Sykt irriterende. Jeg vil bare sove. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Arenum er en diger hall i Bergen, som det ofte blir arrangert konserter og messer og lagersalg og ellers andre ting du bruker en hall til. Den skal visst vekk og det skal bygges kontorbygg der istedet. http://www.arenum.no/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Men satan, da. Jeg skulle bare flytte litt på noen deler av det store speilet på badet som hadde knust, og det var en jævlig dårlig idé ettersom jeg var trøtt. Fikk et deilig lite kutt som ikke vil slutte å blø. Sykt irriterende. Jeg vil bare sove. Gå og legg deg da vel. Drit i speil og blod. Arenum er en diger hall i Bergen, som det ofte blir arrangert konserter og messer og lagersalg og ellers andre ting du bruker en hall til. Den skal visst vekk og det skal bygges kontorbygg der istedet. http://www.arenum.no/ Ag, sånn å forstå. JEg har ikke noe forhold til arenum. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Problemet er bare at jeg måtte finne noe dritt å surre rundt, og da ble jeg akkurat våken nok til at jeg ikke får sove igjen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Du kan finne deg en ny avatar. Du er helt umulig å kjenne igjen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 (endret) Det låg bare så beleilig til i forhold til █████████████ Var så greit når det var konserter der. Jeg ███ bare ██████ meter unna Endret 16. november 2010 av KvitKnekt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 *notere i stalker-mappa* Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Yeye, er så mange som vet hvor jeg bor på forumet at en ting er ikke så nøye Eller, det er jo deg det er snakk om... hmm... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 HAHAHAHAH! what the hell ? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Haha, så genialt! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Altså, en ting er det om en hund driter og pisser inne. Men en hest!? Herre faen da! Må til med spade da Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Lukter jo ofte litt verre med en hest enn med en hund også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det er jo USA. Nesten forbausa over at det ikke er en elefant f.eks Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Du kan finne deg en ny avatar. Du er helt umulig å kjenne igjen. Det er bra. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 get Life. Go get one. Du kan finne deg en ny avatar. Du er helt umulig å kjenne igjen. Det er bra. Egentlig ikke. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Hvor i pokkern har Nyhus gjemt seg ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 get Life. Go get one. Det går ikke, siden get kommandoen ikke støtter forespørsler irl virker det som http://linux.about.com/library/cmd/blcmdl1_GET.htm Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Jeg tror jeg får det travelt etter lunsj . Skal bytte 4 pc-er, bytte 2 skjermer og plassere ut en skjerm. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 get Life. Go get one. Det går ikke, siden get kommandoen ikke støtter forespørsler irl virker det som http://linux.about.c...blcmdl1_GET.htm Hva med dette: sudo apt-get install life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg