Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Arcane warrior og Mage pirrer min interesse. :cool:

Om du er pro, går du Arcane Warrior og dropper alt av medspillere. 100% Solo. :p

Æsj, jeg prøvde meg på dragon age igjen idag, tenkte å være en dual-wielding dagger rogue..men satte meg fast på den første Ogre-bossen i tårnet helt i starten, hele partyet ble wipet 8 ganger på rad så ragequittet jeg.

Heh... Tok ogren på Nightmare med Alistair og meg som Rogue, samt en warrior og udugelig mage hjelper. Første forsøk.

Lenke til kommentar

Geez, merker at jeg har gått inn i politikkens rekker! Ble slått opp i Lørdagsutgaven av Bygdeposten, på grunn av noe jeg skrev på internett... Uten å vite det.

Noe dirt i fra dnfk som ble dratt opp? :D

Takk Gud nei :p Håper virkelig ingen journalister leser igjennom denne tråden for å finne gammelt ræl fra mitt tastatur.

Lenke til kommentar

Vel, han sparker meg vekk når jeg står bak han, grabber folk og dreper dem, hopper og knocker alle ned..er jo håpløst. Så det hjelper ikke stort hva du fikk til Slimda. Spillet er ødelagt for meg allerede før det er begynt.

Taktikker og innfallsvinkler hjelper. :) Dessuten kan du skru på Casual om du sliter.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg slet, stoppet jeg opp, gikk over kampen i hodet, prøvde komme frem med forskjellige mulige måter og endre taktikken på samt hvor og når dette skulle skje.

Leken spillestil vil jeg si er viktig, vær løs i fingerledda, og ikke redd for og prøve nye taktikker.

Tok faktisk dragen på urn of med bare morrigan fra 90%hp etter resten av laget var whipa.

Følelsen av at tillogmed de tingene som føles grønnjævli vanskelig er mulig er vel hva jeg likte best med dragon-age. :new_woot:

Edit: Natta :cool:

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg har vært borti sur mus å fått sur kuk??

Har pissa piggtråd hele dagen, føler meg litt som Tom Hanks i den Grønne mil :dontgetit:

Finnes det noen kjønnsykdommer som gjør at man pisser piggtråd?

Er vel ganske uvanlig at gutter får urinveis infeksjon eller?

Klamydia, med mindre eg hugsar veldig feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...