Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spillte akkurat Dragon Age origins på grunn av playthroughen jeg legger ut på Youtube. For de som har spillt spillet så skulle jeg defende Redcliffe ( Spiller på det vanskeligste ) og brukte en og en halv time på å klare det, hvordan?

Vel, jeg gjorde så godt jeg kunne å holde alle folka oppe, helt til jeg hadde 1 person igjen, da gikk jeg opp på toppen og løpte rundt i ring i 50 minutter mens jeg lot vaktene slå folka mot meg istede for at jeg ble slått. Jeg hadde 10 hp igjen og et slag ville drept meg. Herregud jeg ble glad når oppdraget endelig var over.

For de som ikke har spillt det før, så er poenget å defende seg mot waves av Zombier som kommer hele tiden helt til du har drept så-så mange. Dette brukte jeg da en time og 30 minutter på, hvor 50 minutter var løping i ring. ( Og det var kun delene jeg filmet med Fraps! Resten var vel ca 40 minutter jeg ikke filma med Fraps, fordi jeg lagga så mye + at det tok unødvendig lang tid. ) :thumbup:

Endret av Romis
Lenke til kommentar

For en som har problemer?

Voldsomt så mye du vet om min økonomi da :hmm:

Har sett du poste her noen ganger og klaget over dårlig råd og lignende. Da vet jeg ikke mer enn det. :p

Syns ikke dragon age var noe gøy jeg.. :mellow:

Ble kjedelig etterhvert..

Dragon Age er genialt. Har putta inn 200 timer der. Om du ikke liker det, er du "ut".

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, dragon age origins er et bra spill, men for meg ble det kjedelig etterhvert.

Gleder meg til Dragon Age 2 :)

Akkurat derfor jeg gjør playthrough til Youtube av Dragon Age Origins + Awakening nå, slik at jeg kan spille Dragon Age 2 og poste det på Youtube når det kommer ut.

Lenke til kommentar

Hvis dere sliter med penger i Dragon Age, er det to måter å gjøre det på:

1. Dwarf Noble Rogue. Du kan låse opp alle kister hele tiden, samt du kan selge til en vendor i Orzammar med dobbel pris.

2. Selge våpenet du får som belønning for å ha fullført Golems of ett-eller-annet. DLC til Dragon Age. Selges for 3-400 gull.

Lenke til kommentar

Hvis dere sliter med penger i Dragon Age, er det to måter å gjøre det på:

1. Dwarf Noble Rogue. Du kan låse opp alle kister hele tiden, samt du kan selge til en vendor i Orzammar med dobbel pris.

2. Selge våpenet du får som belønning for å ha fullført Golems of ett-eller-annet. DLC til Dragon Age. Selges for 3-400 gull.

WHAT THE FUCK!?

Du kødder? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Har begynt å snuse litt på dragon age igjenn, er en stund siden jeg runna de som 2h elf warrior på medium/origins med samme, men har lyst til og oppleve spillet litt annerledes.

Hva anbefales?

Edit: gla jeg ikke gjorde den dlc'en da dette ville ødelagt spillopplevelsen for mind del :)

Endret av kristus?
Lenke til kommentar

Fy faen, så ubrukelig ødelagt.

Ødelagt? Hvorfor? det er jo slik det er, man belønnes av å spille gjennom spillet på flere måter.

Har begynt å snuse litt på dragon age igjenn, er en stund siden jeg runna de som 2h elf warrior på medium/origins med samme, men har lyst til og oppleve spillet litt annerledes.

Hva anbefales?

Dual-wielding Rogue? Spell-casting Mage? Arcane Warrior?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...