Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror å 4GB holder egentlig. Har ikke verdens raskeste prossesor så det er vel der flaske halsen vil være.

Fikk litt lysst å bestille en SSD å kjøre Win 7 på.

Prisen er jo litt horribel men.

Med mindre du faktisk trenger hastigheten til en SSD via arbeid, bruk pengene på noe bedre.

Tullprat. SSD er den oppgraderingen folk vil legge mest merke til per dags dato. Selv så vurderer jeg å kjøpe et sett med mer ram og hive de mest brukte programmene og sånt over i ramdisk. :p

Etter at jeg kjøpte Crucial C300 som systemdisk så kommer jeg aldri mer til å gå tilbake til konvensjonelle disker. Å vente 2-3 minutter på at jeg kan gjøre noe etter at windows har lastet er ikke så gøy lenger.

For all del, du merker godt oppgraderingen til SSD. Men det er rimelig stive priser for hva man får. For en som har problemer med å betale regninger og mat, ville jeg ikke brukt pengene på en SSD.

Lenke til kommentar

ett kjapt spm, jeg har ett 5870 i min maskin nå og vil kjøpe meg ett til, men skal jeg kjøpe enda ett 5870 eller skal jeg kjøpe 6870?

hvis jeg ikke tar feil er 6870 kortet som erstatter 5870, eller er jeg helt på bærtur nå?

Endret av Borbra
Lenke til kommentar

Tror å 4GB holder egentlig. Har ikke verdens raskeste prossesor så det er vel der flaske halsen vil være.

Fikk litt lysst å bestille en SSD å kjøre Win 7 på.

Prisen er jo litt horribel men.

Med mindre du faktisk trenger hastigheten til en SSD via arbeid, bruk pengene på noe bedre.

Tullprat. SSD er den oppgraderingen folk vil legge mest merke til per dags dato. Selv så vurderer jeg å kjøpe et sett med mer ram og hive de mest brukte programmene og sånt over i ramdisk. :p

Etter at jeg kjøpte Crucial C300 som systemdisk så kommer jeg aldri mer til å gå tilbake til konvensjonelle disker. Å vente 2-3 minutter på at jeg kan gjøre noe etter at windows har lastet er ikke så gøy lenger.

For all del, du merker godt oppgraderingen til SSD. Men det er rimelig stive priser for hva man får. For en som har problemer med å betale regninger og mat, ville jeg ikke brukt pengene på en SSD.

For en som har problemer?

Voldsomt så mye du vet om min økonomi da :hmm: Greit nok i sommer var ikke økonomien min den beste, men har ganske grei inntekt nå bare så du vet det. Nok til mat, regninger og morro :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Det blir vel noe liknende som 5870 kostet da det kom :)

Hvis det er flere spm bør du kanskje flytte over i "Den offisielle AMD 6xxx tråden" eller "Hardwarekafeen"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...