Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Spør ikke meg.

Haha. Akkurat Lørenskog òg, da. Stedet jeg bor på atm!

Ha-ha! ^^

Forskjellige folk har fortalt meg i løpet av de siste 5-6 årene siden jeg begynte å slå om fra bastardmålet mitt til penere østlandsk at jeg snakker med Lørenskog-dialekt. :p

Lørenskog? Pent?

Narr meg ei!

De sier jo ting som f.eks "I morra" etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror å 4GB holder egentlig. Har ikke verdens raskeste prossesor så det er vel der flaske halsen vil være.

Fikk litt lysst å bestille en SSD å kjøre Win 7 på.

Prisen er jo litt horribel men.

Med mindre du faktisk trenger hastigheten til en SSD via arbeid, bruk pengene på noe bedre.

Lenke til kommentar

Tror å 4GB holder egentlig. Har ikke verdens raskeste prossesor så det er vel der flaske halsen vil være.

Fikk litt lysst å bestille en SSD å kjøre Win 7 på.

Prisen er jo litt horribel men.

Med mindre du faktisk trenger hastigheten til en SSD via arbeid, bruk pengene på noe bedre.

Tullprat. SSD er den oppgraderingen folk vil legge mest merke til per dags dato. Selv så vurderer jeg å kjøpe et sett med mer ram og hive de mest brukte programmene og sånt over i ramdisk. :p

Etter at jeg kjøpte Crucial C300 som systemdisk så kommer jeg aldri mer til å gå tilbake til konvensjonelle disker. Å vente 2-3 minutter på at jeg kan gjøre noe etter at windows har lastet er ikke så gøy lenger.

Lenke til kommentar
Læreren vil ha oss til å skrive om atomprogrammet til Iran. Når regjeringen selv benekter at de har noe slikt. Man kan ikke akkurat forholde seg til noe annet enn det landets regjering legger frem?
Eh... Du kan ikke ha fulgt særlig nøye med. Iran har aldri, jeg gjentar ALDRI, benektet atomprogrammet sitt. Tvert om så har de gått ut offentlig og hyllet det. Atomprogrammet er noe de er meget stolte av. De bruker det som et skryteprosjekt for å vise hvor langt de er teknologisk sett.
Lenke til kommentar

Men uansett, selv om Iran hadde nektet for det, kunne du fint skrevet om det. Legge frem hva Iran sier, hva alle andre sier, dokumentasjonen de forskjellige sidene kommer med, og en konklusjon med din egen mening. Man trenger ikke vite sannheten for å skrive en tekst, i alle fall ikke i skolesammenheng.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...