Joαkim Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Ahh avforum.no er såå stabilt! Tar en powernap jeg Er trøtt etter skolen idag! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Det gikk fint det! Fikk henta ut pakken no problemos! Eneste var at det var jævlig lang kø, med pensjonister og hørselshemmede. Ergo det tok dobbelt så lang tid som det burde ha gjort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 En Chesterfield-salong, en Chesterfield-salong, mitt kongerike for en Chesterfield-salong ... I det minste en av de fantastiske, gode stolene. Stua vår blir brukt til skolearbeid og senga og kontorstolen min er pain å oppholde seg i i våken tilstand over lenger tid, i alle fall når jeg vil slappe av og lese. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 haha lærern min er sprø! men på en morsom måte. vi har acting og greier denne uka, så må gjøre mye "teit" i klasserommet. ikkeno lekser var en fin forandring though. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 ifeel kind of funky Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 http://open.spotify.com/user/newklearr/playlist/7GoCipUh40xWFuFbog0ZRO subscribe Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 ifeel kind of funky Won't you take me to funky town? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 ifeel kind of funky Won't you take me to funky town? You are not invited. You may buy yourself a ticket! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Sitter her og vurderer om jeg skal slutte å snuse. Bare det at det kommer endel skolearbeid nå og da er det dumt å sitte med ekstra hodepine. Også er det nydelig da. Hard choice. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg trenger ikke hjelp til å slutte med røyk eller snus, jeg trenger hjelp til å slutte med nikotin. Det er min avhengighet, det er forferdelig irriterende. Slutter med røyk, begynner å snuse igjen. Slutter med snus, begynner å røyke igjen. Also, lol. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Tror nok at det skal gå om jeg bestemmer meg for det. Har sluttet til abstinensene gav seg og vel så det før. Hvorfor jeg i alle dager begynte på nytt aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg snuser i stedet for å røyke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg har egentlig bare skifta mellom snus og røyk de siste 11 årene. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg har egentlig bare skifta mellom snus og røyk de siste 11 årene. Slutta med cig for akkurat ett år siden, da etter 11 år (high five! ) med faenskapet. Snuser jo nå da men det er mere rekreasjonelt. Hender jo at jeg går hele dagen uten snus, uten å en gang legge merke til det. Snus er mye bedre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg har egentlig bare skifta mellom snus og røyk de siste 11 årene. Hei. Skal vi slutte sammen? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 (endret) har røykt tobakk i 9 år, men nå er jeg helt røykfri har ikke rørt en røyk siden jeg sluttet!for noen mnd siden. det er jeg veldig fornøyd med, og har sverget på å aldri røyke igjen men det er en liten problemstilling . Endret 15. november 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Greit det, Aleks, men viljestyrken min er ikke hva den en gang var. Jeg har til og med mista lørenskogsdialekten min. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Greit det, Aleks, men viljestyrken min er ikke hva den en gang var. Jeg har til og med mista lørenskogsdialekten min. Deal. Da gir jeg snusboksen min bort til ei jente som kan konfiskere den. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg har prøvd tobakk to ganger. Var ingenting for meg. Smakte og føltes ganske dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg