Schjellin Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Når eg les innlegga til brukarar som skriv nynorsk virka dei smartare (med nokon få unntak), men eg føle meg berre dum. Ser eg dum ut når eg skriv nynorsk? Ja Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Lacuna Coil eller ToT sitt gamle. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ser eg dum ut når eg skriv nynorsk? Ja. Dette kan ha en viss sammenheng med at du ikke har snøring på nynorsk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 edge: sjekka du ut de jeg anbefalte? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Når eg les innlegga til brukarar som skriv nynorsk virka dei smartare (med nokon få unntak), men eg føle meg berre dum. Ser eg dum ut når eg skriv nynorsk? Ja. Du minner litt om Schnell. Men kvifor? Noodles og Zeph blant anna, virke så smarte. Eg skriv jo bra nynorsk i forhold til Schnell føle eg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Men kvifor? Noodles og Zeph blant anna, virke så smarte. Eg skriv jo bra nynorsk i forhold til Schnell føle eg. Kanskje fordi de er smarte? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Men kvifor? Noodles og Zeph blant anna, virke så smarte. Eg skriv jo bra nynorsk i forhold til Schnell føle eg.Det ville en trent pingvin gjort og, kjære deg. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 jeg gomler kanel-snurrer ^^ Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ok, eg skjøner. Men virka eg smartare når eg skriv nynorsk enn bokmål da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Når eg les innlegga til brukarar som skriv nynorsk virka dei smartare (med nokon få unntak), men eg føle meg berre dum. Ser eg dum ut når eg skriv nynorsk? Fuck de som klager på skrivemåten din. Å konvertere til nynorsk er sikkert ingen dårlig måte på det å forbedre dine ferdigheter iforhold til nynorsk. Stå på mann Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ok, eg skjøner. Men virka eg smartare når eg skriv nynorsk enn bokmål da? Nynorsk er gøy, og det ser faktisk ikkje så gale ut. Er berre litt uvant når ein brukar som til vanleg skriv på bokmål, plutseleg skriv på sidemål. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Ok, eg skjøner. Men virka eg smartare når eg skriv nynorsk enn bokmål da? Tingen er at du ikke skriver nynorsk, du skriver noe du tror er nynorsk. Og hvis du tror det du skriver er nynorsk, så forstår jeg hvorfor du trenger å øve deg. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Når eg les innlegga til brukarar som skriv nynorsk virka dei smartare (med nokon få unntak), men eg føle meg berre dum. Ser eg dum ut når eg skriv nynorsk? Fuck de som klager på skrivemåten din. Å konvertere til nynorsk er sikkert ingen dårlig måte på det å forbedre dine ferdigheter iforhold til nynorsk. Stå på mann Takk, eg gjer det for å høgne karakterane mine. Eg har til og med laga ein tråd der man kan spørje om alt man lurar på om nynorsk, men ikkje tør spørje om. Tingen er at du ikke skriver nynorsk, du skriver noe du tror er nynorsk. Og hvis du tror det du skriver er nynorsk, så forstår jeg hvorfor du trenger å øve deg. Kan du da komme med meir konstruktive innlegg så eg kan bli betre? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Sjekk Språkrådet sine sider og gå igjennom noen øvelser? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Sjekk Språkrådet sine sider og gå igjennom noen øvelser? Takk, det skal eg gjere. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Har du ikke skolebøker, gutt? Eller i alle fall en nynorsk ordbok / ordliste? De har som regel en grammatikkseksjon. Lær deg f.eks. å bøye verb på nynorsk. Det trengs. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Heisann Nokke liv her? eller er det berre forumhoring og shitprat? Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Da har jeg vært på butikken å kjøpt den nye pizzan til Grandiosa. Håper den smaker godt. Endret 18. februar 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Fremdeles en amalgamering av det de plukker opp fra gulvet på fabrikken, regner jeg med. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Heisann Nokke liv her? eller er det berre forumhoring og shitprat? Er det ikke alltid forumhoring og shitprat :O? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg