Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mao vil du bruke resten av livet ditt på å være en småtjukk voksen-fjortis som aldri går ut av huset sitt fordi det ikke passer dine preferanser.

Spot on!

Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også. I alle fall så lenge jeg ikke klør, da alkohol + elveblest = veldig dårlig idé, om man ikke er interessert i å klø seg halvt i hjel da.

Men småtjukk, den er jeg helt med på. ^^

Lenke til kommentar

Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også.

Etterhvert så kommer du til å bestille hjemkjøring fra butikken og drikke hjemme mens du ser på webcam som er satt opp i festlokaler av en god kamerat. :p

Lenke til kommentar

Mao vil du bruke resten av livet ditt på å være en småtjukk voksen-fjortis som aldri går ut av huset sitt fordi det ikke passer dine preferanser.

Spot on!

Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også. I alle fall så lenge jeg ikke klør, da alkohol + elveblest = veldig dårlig idé, om man ikke er interessert i å klø seg halvt i hjel da.

Bald_Eagle-I_See_You-1024x768.jpg

I SEE YOU

Lenke til kommentar

Men at jeg aldri går ut av huset, blir jo feil. Jeg går jo ut for å gå på butikken flere ganger i uka, og nå og da drar jeg jo på byen også.

Etterhvert så kommer du til å bestille hjemkjøring fra butikken og drikke hjemme mens du ser på webcam som er satt opp i festlokaler av en god kamerat. :p

Neppe.

Jeg har ingenting i mot å gå ut, så lenge jeg slipper å stå opp før 8:30.

Spot on!

*ørnebilde*

I SEE YOU

wat

Lenke til kommentar

Morn er dette lov?

Jeg vet at pakken min i posten ligger ved det lokale postkontoret. Har ikke fått hentelapp, men kan verifisere at den er min. Kan jeg hente den ut?

jeg pleier aldri å vise hentelapp når jeg skal hente pakker.

mmmmmmmh okey. Da får jeg dra meg ut av senga i det kalde været for å hente noko greier!

Lenke til kommentar
Å glemme å legge med søknadsteksten hjelper ganske bra.. :whistle:

Hah, eller at man ikke legger med noen kontaktinformasjon. En bekjent av meg som printa ut en haug av søknader og CVer og leverte ut. Fikk aldri svar men grunnen var jo at han ikke hadde skrevet opp navn, telefonnummer, mail eller adresse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...