Kammizez Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Forslag til bra film som er/har vært den nyeste tiden på kino? sett inception? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Jepp, + The Social Network, Karate Kid, Scott Pilgrim og Toy story 3 Inception begynner vel kanskje å bli litt tid siden de sluttet å vise også. Endret 14. november 2010 av multisync Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Siste gang jeg drikker mer enn 3 jopper kaffe i slengen. Har følt meg rett og slett svimmel i hele dag etter dem. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Forslag til bra film som er/har vært den nyeste tiden på kino? Gazas Tårer, ellers så kan du jo alltids se Red hvis du vil ha litt lett underholdende action. Hvis du har sett disse er også Na Putu ganske fin. Siste gang jeg drikker mer enn 3 jopper kaffe i slengen. Har følt meg rett og slett svimmel i hele dag etter dem. Etter tre kopper? Hvor store kopper drikker du? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Red har jeg vurdert, selv om den ikke akkurat har fått så kjempebra reviews. Dokumentar er ikek det jeg sitter oppe på natta for å se på Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Godt spørsmål, jeg tror det er noe med underholdningsverdi. Jeg er ganske sikker på at jeg ville sovnet uansett hvor gripende og utrolig dukumentar det er. Jeg trenger enten noe action eller en dyp historie som jeg blir trukket inn i hvis jeg skal se på noe som varer til 3 på natta. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Etter tre kopper? Hvor store kopper drikker du? Nja, det var nesten en halvliter, når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Red har jeg vurdert, selv om den ikke akkurat har fått så kjempebra reviews. Dokumentar er ikek det jeg sitter oppe på natta for å se på Sett Trolljegeren, da? Hvorfor ikke? Fordi han er en lametard med fordommer mot dokumentarer. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jepp, tror nok det blir Red, ser ut som grei action Nei, ser ikke den på kino, har aldri vært fan av den historietypen som er "Dukumentarteam" som lager en dokumentar om noe som ikke finnes/unaturlig. Så mulig jeg ser den hvis sjansen dukker opp en annen gang, for å se om jeg endrer mening, men sløser ikke en kinodag på å finne det ut Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hva er greia med denne svarte "Facebook"-brukeren som kikker inn i tråder innimellom? Og før dere sier "n00b det er jo en TRACKER", kan dere bare si hva en tracker er og hva den gjør her? 1 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Akkurat det samme som at Google og Yahoo dukker innom iblant for å overvåke oss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) "Overvåke oss?" hva er det en facebook-bruker gjør for å være på forumet som svart "Facebook"-bruker? Eller hva er det den gjør i det hele tatt? Og hvorfor er den bare i noen tråder og ikke andre? Hvorfor skal facebook "overvåke" en random tråd i noen minutter? Endret 14. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hva er greia med denne svarte "Facebook"-brukeren som kikker inn i tråder innimellom? Og før dere sier "n00b det er jo en TRACKER", kan dere bare si hva en tracker er og hva den gjør her? Det er en bot som indekserer forumet. På samme måte som google gjør det. Når de indekserer formet så går det raskere å søke. Da slipper de tross alt å sende en forespørsel til diskusjon.no sine servere hver gang noen foretar et søk. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Den er vel i de mest aktive trådene. Den er her bare for å luske etter informasjon. Og da blir den svart. Nei, vetta faen jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Æsj, nå har jeg hørt denne forpulte strømsgods supporter-sangen 100 ganger fra torget mens vinduet står åpent. Ispedd noen Kurt Nilsen-svisker..heia Drammen. NOT. Endret 14. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 GOOODSET!! STRØMSGODSET!!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Det beste er når DDE Rai rai kommer innimellom..Hvis det finnes en gud, skap et lynnedslag i det området. Nå. Please? Å være fotballhater i en by som vant cupfinalen på walkover er slitsomt.. Endret 14. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Det beste er når DDE Rai rai kommer innimellom..Hvis det finnes en gud, skap et lynnedslag i det området. Nå. Please? Å være fotballhater i en by som vant cupfinalen på walkover er slitsomt.. Finn addressa til lederen i supporterklubben. Så går du inn her: http://www.shitsenders.com/order/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg