Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forslag til bra film som er/har vært den nyeste tiden på kino?

Gazas Tårer, ellers så kan du jo alltids se Red hvis du vil ha litt lett underholdende action. Hvis du har sett disse er også Na Putu ganske fin.

Siste gang jeg drikker mer enn 3 jopper kaffe i slengen. Har følt meg rett og slett svimmel i hele dag etter dem.

Etter tre kopper? Hvor store kopper drikker du?

Lenke til kommentar

Jepp, tror nok det blir Red, ser ut som grei action :D

Nei, ser ikke den på kino, har aldri vært fan av den historietypen som er "Dukumentarteam" som lager en dokumentar om noe som ikke finnes/unaturlig.

Så mulig jeg ser den hvis sjansen dukker opp en annen gang, for å se om jeg endrer mening, men sløser ikke en kinodag på å finne det ut ;)

Lenke til kommentar

"Overvåke oss?" hva er det en facebook-bruker gjør for å være på forumet som svart "Facebook"-bruker?

Eller hva er det den gjør i det hele tatt? Og hvorfor er den bare i noen tråder og ikke andre? Hvorfor skal facebook "overvåke" en random tråd i noen minutter?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hva er greia med denne svarte "Facebook"-brukeren som kikker inn i tråder innimellom? Og før dere sier "n00b det er jo en TRACKER", kan dere bare si hva en tracker er og hva den gjør her?

Det er en bot som indekserer forumet. På samme måte som google gjør det. Når de indekserer formet så går det raskere å søke. Da slipper de tross alt å sende en forespørsel til diskusjon.no sine servere hver gang noen foretar et søk.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...