Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holy fuckshit jeg blir gal. Nettbutikk som har gjort en bigtime mistake, og nå klarer jeg ikke å få dem til å fatte at jeg ikke er villig til å betale 300-400kr fordi de var så teite å sende erstatninsvarer uten å spørre meg først med express (dvs. at jeg måtte ta det imot, og får faktura i posten, kunne ikke bare sende tilbake og la nettbutikken ta alle kostnadene DHL skal ha dekket, tollbehandling osv.)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Det er farsdag i dag. Lurer på om jeg skal kjøpe en gave, det har jeg aldi gjort før. Men hva skal man kjøpe på en bensinstasjon egentlig?

Lenke til kommentar

Det er farsdag i dag. Lurer på om jeg skal kjøpe en gave, det har jeg aldi gjort før. Men hva skal man kjøpe på en bensinstasjon egentlig?

Vi menn.

Sjokolade. Sjokolade er alltid en god idé. ^^

Av og til lurer jeg på om dere jenter ruser dere på sjokolade på en eller annen måte. Jeg fatter ikke hva som er så fantastisk med det.

Lenke til kommentar

Av og til lurer jeg på om dere jenter ruser dere på sjokolade på en eller annen måte. Jeg fatter ikke hva som er så fantastisk med det.

Vel, ja. Sjokolade, endorfiner, hele den greia der. Sjokolade er som faktiske lykkepiller. Som smaker godt. ^^

Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri vurdert sjokolade til en far en gang :p

Som Aleks sa, det må være en jentegreie.

Sjokolade? Nei altså det smaker ikke veldig godt, pluss at man blir kvalm av det. Vil tro pappa hadde blitt mer glad for at jeg hadde bytta bremser på bilen eller noe sånt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...